W weekend 17-19 kwietnia odbywały się dwie duże imprezy targowe poświęcone materiałom budowlanym. Murexpo w Warszawie oraz Targbud w Katowicach. Na obydwu wystawach swoje nowe linie energooszczędnych okien: STYLE, THERMO oraz ELITE prezentowała firma Sokółka Okna i Drzwi S.A. Na obydwu imprezach okazały się one wielkim hitem wystawowym zgarniając wszystkie nagrody.
Okna STYLE, THERMO oraz ELITE odniosły ogromny sukces na obydwu imprezach. W Warszawie za innowacyjne rozwiązania, jakość oraz komfort oferowany użytkownikom wyróżnienie Sokółce wręczył osobiście Minister Infrastruktury. Na targach tych producent wziął udział w konferencji dotyczącej produktów i technologii stosowanych w energooszczędnym budownictwie, gdzie prowadził wykład odnośnie energooszczędnej stolarki okiennej.
„Dziś wystarczy nazwać okno energooszczędnym, aby wzrosła jego sprzedaż. Jest to aktualnie słowo klucz. Należy jednak pamiętać, że okno jest energooszczędne, dopiero, kiedy parametr przenikania ciepła dla całego okna oscyluje wokół Uw=0,9 W/m2K. Istotne jest aby parametr ten był podany dla całego okna, nie tylko dla pakiety szybowego. Ponadto należy każdorazowo sprawdzić, czy producent posiada badania dokumentujące rzeczony parametr, czy mamy jedynie jego zapewnienie. Równie ważny jak samo okno, jest również jego montaż. Okna energooszczędne powinny być montowane w systemie tzw. ciepłego montażu- z użyciem taśm rozprężnych.”- mogliśmy usłyszeć na wykładzie.
W Katowicach energooszczędne okna firmy Sokółka Okna i Drzwi S.A. otrzymała nagrodzona dwukrotnie: Złoty Kask w konkursie organizowanym przez Polską Izbę Handlową Budownictwa - jest to już trzeci kask jaki producent otrzymał w tym roku za innowacyjne rozwiązania, parametry oraz komfort użytkowania nowych linii okien STYLE, THERMO oraz ELITE oraz Złoty Medal Targów - nowe linie okien Sokółki otrzymały go za wysoką jakość wykonania oraz stałe dążenie do wysokiego poziomu wzornictwa. Jest to bardzo prestiżowe wyróżnienie, które rokrocznie otrzymują najlepsze produkty wystawione na targach Targbud.
Był to wspaniały weekend dla firmy Sokółka Okna i Drzwi S.A. również pod względem nawiązanych na targach rozmów sprzedażowych. Jest to dowód, że nawet w czasach kryzysu klienci chętnie sięgają po sprawdzone marki oraz produkty wyróżniające się jakością i doskonałymi parametrami technicznymi.
Okna STYLE, THERMO oraz ELITE odniosły ogromny sukces na obydwu imprezach. W Warszawie za innowacyjne rozwiązania, jakość oraz komfort oferowany użytkownikom wyróżnienie Sokółce wręczył osobiście Minister Infrastruktury. Na targach tych producent wziął udział w konferencji dotyczącej produktów i technologii stosowanych w energooszczędnym budownictwie, gdzie prowadził wykład odnośnie energooszczędnej stolarki okiennej.
„Dziś wystarczy nazwać okno energooszczędnym, aby wzrosła jego sprzedaż. Jest to aktualnie słowo klucz. Należy jednak pamiętać, że okno jest energooszczędne, dopiero, kiedy parametr przenikania ciepła dla całego okna oscyluje wokół Uw=0,9 W/m2K. Istotne jest aby parametr ten był podany dla całego okna, nie tylko dla pakiety szybowego. Ponadto należy każdorazowo sprawdzić, czy producent posiada badania dokumentujące rzeczony parametr, czy mamy jedynie jego zapewnienie. Równie ważny jak samo okno, jest również jego montaż. Okna energooszczędne powinny być montowane w systemie tzw. ciepłego montażu- z użyciem taśm rozprężnych.”- mogliśmy usłyszeć na wykładzie.
W Katowicach energooszczędne okna firmy Sokółka Okna i Drzwi S.A. otrzymała nagrodzona dwukrotnie: Złoty Kask w konkursie organizowanym przez Polską Izbę Handlową Budownictwa - jest to już trzeci kask jaki producent otrzymał w tym roku za innowacyjne rozwiązania, parametry oraz komfort użytkowania nowych linii okien STYLE, THERMO oraz ELITE oraz Złoty Medal Targów - nowe linie okien Sokółki otrzymały go za wysoką jakość wykonania oraz stałe dążenie do wysokiego poziomu wzornictwa. Jest to bardzo prestiżowe wyróżnienie, które rokrocznie otrzymują najlepsze produkty wystawione na targach Targbud.
Był to wspaniały weekend dla firmy Sokółka Okna i Drzwi S.A. również pod względem nawiązanych na targach rozmów sprzedażowych. Jest to dowód, że nawet w czasach kryzysu klienci chętnie sięgają po sprawdzone marki oraz produkty wyróżniające się jakością i doskonałymi parametrami technicznymi.