

Firma Schüco rozpoczęła działalność blisko 60 lat temu. Dobrze rozpoznawalna na całym świecie, włożyła inspirujący wkład w rozwój także polskiej architektury. Promowany przez nią program Energy2, obejmujący kompleksowe rozwiązania w obszarze powłoki budynku, wprowadza do polskiego budownictwa najnowsze trendy światowe w dziedzinie energooszczędności. Tak zwane ciepłe profile z PCV oraz systemy aluminiowe pod nazwą Schüco to produkty zyskujące sobie stale rosnące zaufanie polskich inwestorów. Tytuł Grand Prix branży budowlanej jest najlepszym dowodem na to, iż produkty Schüco zakorzeniły się na dobre w świadomości konsumentów. Polacy już od lat stawiają na te solidne i długowieczne komponenty budowlane o niebanalnych walorach użytkowych oraz estetycznych.
Najlepsza po trzykroć

Na ich podstawie jury przeprowadza analizę popularności marek budowlanych i satysfakcji z ich zakupu. Ten rok przyniósł firmie Schüco podwójną radość – Złoty Laur w dwóch kategoriach: „Okna i profile z PCV” i „Systemy z aluminium”. Pasmo zwycięstw w ciągu wielu lat zaowocowało prestiżowymi tytułami Grand Prix 2006, 2007 i 2008 w kategorii Lider branży budowlanej. Platynowy Medal Grand Prix Konkursu Laur Klienta, otrzymany w tym roku przez firmę Schüco, przysługuje tym markom, które uzyskały największą liczbę głosów i pozytywnych ocen. Tak duży sukces spółka zawdzięcza przede wszystkim swoim klientom, bez których nie byłby on możliwy. W konkursie nie klasyfikuje się bowiem wielkości sprzedaży, lecz opinie mówiące, który produkt postrzegany jest jako najlepszy, najbardziej pożądany i godny polecenia. Firma Schüco pragnie podziękować swoim klientom za okazane zaufanie i docenienie wysiłku, wkładanego w ulepszanie produktów.