Rywalizacja w IV edycji programu konsumenckiego Laur Klienta 2008 została zakończona. Konsumenci docenili innowacyjność oraz szeroką ofertę firmy i wyróżnili aluplast „Laurem Konsumenta - Odkrycie Roku 2008” wśród dostawców systemów okiennych z PVC.
Jak uzasadniał Pan Grzegorz Kozicki, z-ca redaktora naczelnego „Rzecz o biznesie” przyznanie wyróżnienia firmie aluplast jest efektem bardzo dynamicznej tendencji wzrostu popularności marki aluplast. Wyróżnienie to przyznajemy produktom, które stają się swoistym hitem, notują bardzo dużą popularność, masowe dotarcie, pozytywne opinie. Dysponując naszymi wewnętrznymi badaniami i informacjami zarówno z lat poprzednich jak i z roku bieżącego doskonale możemy obserwować, porównywać i wyciągać wnioski dotyczące tego, co dzieje się na polskim rynku.
Tytuł "Odkrycie Roku" przyznawany jest w oparciu o badania popularności produktów i usług na polskim rynku. Badania mają na celu określenie poziomu powszechnej rozszerzalności popularności produktów i usług. Pod uwagę brane są przede wszystkim znajomość danego produktu, jego innowacyjność na rynku oraz opinie na temat samej marki.Od grudnia 2007 roku, na grupie ok. 500 respondentów miesięcznie, na terenie całego kraju przeprowadzane były badania metodą „face to face” przez ankieterów oraz sondaże telefoniczne wśród gospodarstw domowych i polskich przedsiębiorstw. Zaletą tej metody jest jej cykliczny charakter, co pozwala na wykonywanie badań ciągłych i dynamicznych.
Tegoroczne wyróżnienie jest dla nas szczególnie cenną nagrodą – mówi Marcin Szewczuk, specjalista ds. marketingu aluplast sp. z o.o.. Jesteśmy dumni, że coraz więcej konsumentów wybiera okna w naszych systemach. Dowodzi to, że coraz więcej osób obdarza naszą markę zaufaniem, a tym samym nasze produkty odpowiadają potrzebom szerokiego grona klientów. W otrzymaniu tego wyróżnienia olbrzymi udział mają niewątpliwie współpracujący z nami producenci i sprzedawcy okien, którzy na co dzień budują wizerunek naszej marki w oczach klientów. Chciałbym, więc przy tej okazji podziękować wszystkim naszym partnerom handlowym.
Konkurs zorganizowany został przez Grupę Media Partner, wydawcę m.in. dodatku do „Rzeczpospolitej” - „Rzecz o Biznesie” oraz dodatku do ”Gazety Prawnej - „Przegląd Gospodarczy”, zaś merytoryczną opiekę nad konkursem sprawuje Instytut Gallupa.