 
                        

Jak uzasadniał Pan Grzegorz Kozicki, z-ca redaktora naczelnego „Rzecz o biznesie” przyznanie wyróżnienia firmie aluplast jest efektem bardzo dynamicznej tendencji wzrostu popularności marki aluplast. Wyróżnienie to przyznajemy produktom, które stają się swoistym hitem, notują bardzo dużą popularność, masowe dotarcie, pozytywne opinie. Dysponując naszymi wewnętrznymi badaniami i informacjami zarówno z lat poprzednich jak i z roku bieżącego doskonale możemy obserwować, porównywać i wyciągać wnioski dotyczące tego, co dzieje się na polskim rynku.

Od grudnia 2007 roku, na grupie ok. 500 respondentów miesięcznie, na terenie całego kraju przeprowadzane były badania metodą „face to face” przez ankieterów oraz sondaże telefoniczne wśród gospodarstw domowych i polskich przedsiębiorstw. Zaletą tej metody jest jej cykliczny charakter, co pozwala na wykonywanie badań ciągłych i dynamicznych.
Tegoroczne  wyróżnienie jest dla nas szczególnie cenną nagrodą – mówi Marcin Szewczuk,  specjalista ds. marketingu aluplast sp. z o.o.. Jesteśmy dumni, że coraz więcej  konsumentów wybiera okna w naszych systemach. Dowodzi to, że coraz więcej osób  obdarza naszą markę zaufaniem, a tym samym nasze produkty odpowiadają potrzebom  szerokiego grona klientów. W otrzymaniu tego wyróżnienia olbrzymi udział mają  niewątpliwie współpracujący z nami producenci i sprzedawcy okien, którzy na co  dzień budują wizerunek naszej marki w oczach klientów. Chciałbym, więc przy tej  okazji podziękować wszystkim naszym partnerom handlowym.
Konkurs zorganizowany został przez Grupę  Media Partner, wydawcę m.in. dodatku do „Rzeczpospolitej” - „Rzecz o Biznesie”  oraz dodatku do ”Gazety Prawnej - „Przegląd Gospodarczy”, zaś merytoryczną  opiekę nad konkursem sprawuje Instytut Gallupa.
 
                         
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                