Jeden z czołowych producentów chemii budowlanej na świecie wkracza w świat blogosfery. Na budowanie świadomości marki poprzez prowadzenie bloga zdecydowała się firma Soudal. Blog polubiszremont.pl, to serwis poradnikowo-lifestylowy poruszający zagadnienia związane z remontami, dekoracją wnętrz i designem. Jak zaznaczają jego twórcy, na platformie będzie można też przeczytać o innowacyjnych rozwiązaniach dla budownictwa, wydarzeniach branżowych oraz nowych trendach we wzornictwie przemysłowym.
Dla kogo blog „Polubisz remont”?
Blog „Polubisz remont” skierowany jest przede wszystkim do osób poszukujących praktycznych porad i inspiracji podczas remontów czy drobnych prac budowalnych. Jego twórcy liczą również, że stanie się on źródłem przydatnej wiedzy dla majsterkowiczów i entuzjastów idei DO IT YOURSELF.
Na rynku branży budowlanej jesteśmy od niemal 50 lat. W tym czasie opatentowaliśmy kilkanaście rozwiązań i wciąż wprowadzamy nowe, innowacje produkty. Zatrudniamy wielu specjalistów, korzystamy z nowoczesnych urządzeń. Firma wciąż się rozwija. Przyszedł więc czas na nowe wyzwania – tym razem komunikacyjne. Stąd pomysł na bloga „Polubisz remont” – mówi Andrzej Chromiak, Product Manager Soudal Polska.
Na blogu chcemy dzielić się swoim doświadczeniem oraz korzystać z opinii i wiedzy internautów zainteresowanych branżą budowlaną, wnętrzarstwem czy designem – dodaje Andrzej Chromiak.
Budowanie wizerunku w blogosferze
Prowadzenie bloga branżowego jest z zasady działaniem wizerunkowym i nie ma wiele wspólnego ze wsparciem sprzedaży. Firma prowadząca działania w blogosferze przeważnie pozycjonuje się w roli doradcy-eksperta w danej dziedzinie. Rezygnując z agresywnej reklamy na rzecz aktywności w blogosferze przedsiębiorcy budują autorytet marki wśród klientów oraz partnerów biznesowych.
Za koncepcję komunikacji w blogosferze oraz prowadzenie bloga „Polubisz remont” dla firmy Soudal odpowiada agencja Best Brands PR.