Firma FAKRO prezentuje okna dachowe nowej generacji GREENVIEW, które już w marcu 2023 roku dostępne będą w ofercie producenta. GREENVIEW to odpowiedź na dzisiejsze wymogi termoizolacyjne, trendy estetyczne i przede wszystkim na wyzwania jakie stawia przed branżą budowlaną troska o środowisko naturalne. Nowa generacja okien dachowych GREENVIEW łączy najwyższe standardy funkcjonalne i estetyczne z dostosowaną do zmieniającego się klimatu wysoką energooszczędnością oraz rozwiązaniami zapewniającymi bezpieczeństwo w obliczu gwałtownych zjawisk pogodowych.
Okna dachowe GREENVIEW stworzone zostały z myślą o rodzinie i jej przyszłości. Oszczędności wynikające z ich posiadania są niepodważalne. Innowacyjna konstrukcja z wyższym profilem skrzydła i pakietem trzyszybowym znacząco wpływa na ochronę ciepła, co przekłada się na mniejsze zapotrzebowanie na energię, aby ogrzać poddasze. Pakiet szybowy ma 44mm grubości, dzięki czemu można go głębiej osadzić w konstrukcji skrzydła i w ten sposób całe okno zyskuje lepszą termoizolacyjność. Współczynnik okna FTP-V P50 z kołnierzem Thermo jest na poziomie 0,9 W/m2K. Do okien GREENVIEW na nowo, zupełnie od podstaw, zaprojektowany został automatyczny nawiewnik, którego rola to zapewnienie optymalnego napływu świeżego powietrza, przy jednoczesnym minimalizowaniu strat ciepła z wnętrz. Okna posiadają także system topSafe, który podnosi ich bezpieczeństwo użytkowe i antywłamaniowe.
„Przy projektowaniu okien dachowych GREENVIEW skupiliśmy na wielowątkowym aspekcie ich eksploatacji. Przede wszystkim zależało nam, aby produkt był energooszczędny, wykazywał się wysoką estetyką i komfortem użytkowania. Bardzo duży nacisk położony został na kwestie ochrony środowiska naturalnego i jak najmniejszej jego degradacji – przyświecał nam zatem cel, aby nasze okna miały jak najlepsze parametry termoizolacyjności. Ponadto podkreślę, że okna GREENVIEW otrzymały certyfikat Carbon Foot Print Approved, co dowodzi o niskim śladzie węglowym przy ich produkcji. Połączyliśmy funkcjonalność z bezpieczeństwem i troską o przyszłe pokolenia.” – mówi Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu ds. Marketingu w FAKRO.
https://www.fakro.pl/greenview/