Firma Dobroplast,stosując wysokie standardy w produkcji oraz obsłudze klientów, dba, by dostarczane do odbiorcy produkty i usługi były jak najwyższej jakości. Potwierdzeniem, że obrana strategia stanowi dobry kierunek, jest zdobyty już po raz kolejny certyfikat JAKOŚĆ ROKU®. Otrzymując tym razem srebrne godło firma udowodniła, że rozwój oparty o jakość przynosi doskonałe rezultaty, a dobry produkt i zadowolony klient to klucz do sukcesu.
Jeszcze nie tak dawno Dobroplast cieszył się z przyznanego im brązowego wyróżnienia JAKOŚĆ ROKU 2015®, by wraz z końcem czerwca znaleźć się ponownie w gronie wyróżnionych firm i zdobyć Certyfikat JAKOŚĆ ROKU 2016 oraz srebrne godło w kategorii PRODUKT. Certyfikat ten otrzymują przedsiębiorstwa, organizacje i jednostki naukowo-badawcze, dla których wysoka jakość oferowanych usług i produktów stanowi priorytet, wokół którego budowana jest cała strategia ich działalności. Przyznawanie certyfikatu polega na czteroetapowej procedurze weryfikacyjnej, w trakcie której analizie poddawana jest działalność uczestnika pod kątem usprawniania zarządzania poprzez jakość m.in. wdrożone systemy jakości, praktyczną realizację polityki jakości, system edukacyjny pracowników, inne certyfikaty i nagrody świadczące o wysokim poziomie czy uwzględnienie jakości w misji firmy.
30 czerwca bieżącego roku Kapituła Certyfikatu JAKOŚĆ ROKU® wyłoniła w pierwszej turze 44 laureatów tegorocznej edycji tego prestiżowego programu. I tym razem w grupie wyróżnionych przedsiębiorstw nie zabrakło firmy Dobroplast, która już po raz kolejny z rzędu zaliczona została do zacnego grona, otrzymując kolejny certyfikat oraz srebrne godło. Przyznany nam niedawno certyfikat to kolejna nagroda o europejskim znaczeniu. Bez wątpienia stanowi dla nas cenne wyróżnienie i powód do dumy. Z drugiej strony pokazuje to, że polityka jakości jest dla nas bardzo ważna, a poprzednia nagroda nie stanowi jedynie jednostkowego wyróżnienia, a potwierdzenie obranej i konsekwentnie realizowanej strategii działania. Staramy się, by oferowane przez nas produkty i sposób dostarczania ich klientom były na jak najwyższym poziomie, a znak Dobroplast stanowił gwarancję otrzymania najwyższej jakości. Wierzymy, że taka polityka to klucz do zadowolenia klientów i sukcesu biznesowego– mówi Sebastian Paprocki Marketing Manager z firmy Dobroplast.
źródło: Dobroplast