Druga połowa maja to już tradycyjnie czas, w którym uwaga polskiej branży stolarki budowlanej skupia się na Kongresie Stolarki Polskiej. Uczestnicy wydarzenia wezmą udział w dwóch, stojących na wysokim poziomie merytorycznym, blokach tematycznych. Jeden z nich dotyczy sprzedaży i promocji produktów w punkcie dystrybucji, handlu elektronicznego i wykorzystania nowoczesnych technologii w procesie komunikacji z rynkiem.
II blok tematyczny Kongresu: Jak skutecznie kreować Markę, aby sprzedawać więcej i drożej? to multimedialny panel z pokazem filmów z punktów dystrybucji stolarki otworowej. Nie zabraknie na nim także cennych rad ekspertów od e-handlu i wykorzystania nowoczesnych technologii w procesie komunikacji z rynkiem.
Co zrobić, aby przekonać klienta do zakupu produktu? Jak sprawić, żeby był skłonny zapłacić za niego wyższą cenę? Czy produkty budowlane można sprzedawać przez Internet? Jakie komunikaty zwrócą uwagę odbiorcy? – to tylko niektóre pytania, na które w specjalnie przygotowanych nagraniach odpowiedzą reprezentanci: onet.pl, Google i Akademii Leona Koźmińskiego.
Prowadzącym tę część Kongresu będzie dr Marek Borowiński – specjalista od visual merchandisingu i zwiększania sprzedaży.
Podczas panelu dyskusyjnego w ramach I bloku kongresowego: Perspektywy rozwoju branży budowlanej w Europie w kontekście roku 2021. Czy Polska i polscy producenci okien są świadomi zmian i czy są na nie przygotowani?, w szerokim kontekście omówiona zostanie tematyka wyzwań związanych z energooszczędnością budownictwa.
VII Kongres Stolarki Polskiej odbył się 19 maja 2016 roku, w Hotelu Warszawianka**** w Jachrance. Informacje na temat wydarzenia na stronie internetowej http://kongres-stolarki.pl/
źródło: POiD