W dniach 1 i 2 marca odbyły się 21 Targi Grupy PSB. Tak jak w przeszłości, wydarzenie miało miejsce w kompleksie Targów Kielce. Z powodu pandemii wcześniejsze dwie edycje odbyły się w formie online. Targi PSB są jedną z najważniejszych imprez branżowych w Polsce – uchodzą za swoisty barometr nastrojów u progu sezony budowlanego. W tym roku na przedstawicieli 350 partnerów PSB czekało ok. 280 wystawców – kontraktowych dostawców Grupy. Razem, przy negocjacyjnych stołach, zasiadło ponad 4 tysiące osób, które zawarły ok. 14 tysięcy kontraktów na kwotę 396 mln zł. Wynika z tego, że przeciętny wystawca wyjechał z Kielc z portfelem zamówień na kwotę 1,4 mln zł, zaś przeciętny partner na kwotę 1,1 mln zł. Rok temu analogiczne wartości wyglądały następująco: 1,35 i 0,85 mln zł.
Dane te wskazują na ostrożne oczekiwania przedstawicieli branży odnośnie skali popytu na materiały remontowo-budowlane w najbliższych miesiącach. Trzeba pamiętać, że zawarte porozumienia są wstępnymi deklaracjami zakupów i dopiero nadchodzące miesiące odzwierciedlą rzeczywisty stan rynku.
Przy okazji Tragów Grupa uroczyście obchodziła jubileusz 25-lecia funkcjonowania na krajowym rynku. Z tej okazji firma wręczyła okolicznościowe statuetki dla największych parterów sieci i dostawców w uznaniu za rozwój Grupy PSB. Odbyła się również premiera filmu przygotowanego z okazji jubileuszu:
Gwiazdą wieczoru była Anna Wyszkoni.
W czasie trwania Targów PSB odbyła się konferencja prasowa z udziałem nowego Zarządu Grupy PSB: Piotra Koziny – Dyrektora Zarządu, Anny Kaminskiej – Członka Zarządu, Jacka Kowala – Członka Zarządu. Zarząd Grupy PSB przedstawił m.in. sytuację i pozycję Grupy na rynku, nową strategię PSB na lata 2023-2025 oraz perspektywy na rok 2023. W konferencji udział wzięły największe media branżowe i regionalne.
źródło: Grupa PSB