Najwyższy standard obsługi klienta
Najwyższy standard obsługi klienta

Zakup okien to ważna inwestycja, której dokonujemy zazwyczaj raz lub dwa w życiu. Warto zatem starannie przemyśleć tę kwestię i zdecydować się na produkty, z których będziemy zadowoleni przez długie lata. Wybierając producenta i salon sprzedaży należy przy tym zwrócić szczególną uwagę na obsługę klienta, która powinna być cennym źródłem wsparcia na każdym etapie zakupu okien.

Jakość produktu to nie wszystko 
 

Szacuje się, że do branży produkcji stolarki okiennej w Polsce należy obecnie blisko 2,5 tys. firm. W jaki sposób wybrać spośród nich najlepszą? Niewątpliwie warto wybierać sprawdzonych i uznanych producentów materiałów budowlanych. Popularność ich wyrobów wśród konsumentów świadczy najlepiej o wysokiej jakości i renomie produktów. – komentuje Grzegorz Filipek, Dyrektor Handlowy OKNOPLAST. W przypadku OKNOPLAST potwierdzeniem zaufania oraz satysfakcji osób korzystających z oferty podkrakowskiego przedsiębiorstwa jest fakt, że ponad 70 % klientów firmy pochodzi z polecenia.

Wybierając okna, poza popularnością i renomą marki warto zwrócić również uwagę na jakość obsługi klienta, w tym na takie kwestie, jak montaż i gwarancja, której powinien udzielić nam producent. Niewiele osób zdaje sobie sprawę z faktu, że zamontowanie okien jest kluczowe dla ich właściwego funkcjonowania. Najlepiej, aby tych czynności podjęła się dobrze przeszkolona i doświadczona ekipa montażowa. Mamy wówczas pewność, że okna zostaną zamontowane zgodnie z wymaganiami producenta i będą prawidłowo nam służyły – mówi Grzegorz Filipek.

Dbałość o klienta na każdym etapie procesu zakupu nowych okien oraz fachowe doradztwo dostosowane do indywidualnych potrzeb konsumenta to wyróżnik OKNOPLAST. Firma dokłada wszelkich starań, aby każdy jej klient miał poczucie, że może jej zaufać. W każdym z naszych ponad 280 krajowych punktów sprzedażowych klienci mogą liczyć na profesjonalną obsługę, która chętnie służy rzetelnym doradztwem na każdym z etapów inwestycji. Z jednakową troską traktujemy zarówno tych, którzy doskonale orientują się w okiennych trendach i nowościach, jak i osoby, które mają niewielką wiedzę i niesprecyzowane oczekiwania odnośnie swoich potrzeb – dodaje Grzegorz Filipek.

OKNOPLAST DO USŁUG!

W przypadku grupy OKNOPLAST troska o klienta nie kończy się w momencie zakupu nowych okien czy drzwi. Równie ważną kwestią jest pełna opieka pozakupowa, wynikająca z przynależności firmy do segmentu Top Premium. OKNOPLAST od początku stawiał na kompleksowość oferty – począwszy od jej dopasowania do spersonalizowanych wymagań Klienta, po jakość obsługi procesu zamówień, terminowość dostaw, na opiece pozakupowej kończąc – tłumaczy Grzegorz Filipek. Nasze wyspecjalizowane ekipy montażowe wykonują odpowiednie pomiary oraz zapewniają fachowy montaż zamówionych elementów. Usługa ta jest wykonywana przy zachowaniu rygorystycznych norm, z wykorzystaniem najwyższej jakości materiałów i narzędzi. Daje to pewność, że w przyszłości okna będą funkcjonować w pełni prawidłowo. 

Profesjonalny montaż okien zapewnia specjalny program o nazwie OKNOPLAST DO USŁUG! – jedyny tego rodzaju program kliencki w Polsce. Został on opracowany na bazie doświadczeń, badań i oczekiwań odbiorców naszych produktów – zapewnia Dyrektor Handlowy OKNOPLAST.

Gwarancja i szkolenie u Klienta

W przypadku gwarancji warto zwrócić uwagę by dotyczyła wszystkich elementów okna, a także zawierała okres jej obowiązywania oraz obowiązki producenta i konsumenta, gdyż tylko wtedy mamy możliwość dochodzenia swoich praw z tego tytułu. Poza tym warto sprawdzić czy producent udzielił gwarancji na każdą konstrukcję, zwłaszcza w przypadku konstrukcji nietypowych. OKNOPLAST zapewnia Klientom 7-letnią gwarancję na całe okna, dołączaną do każdego zamówienia. Każdy produkt OKNOPLAST posiada unikalny kod kreskowy, dzięki czemu jesteśmy w stanie odtworzyć całą jego historię i parametry. Jest to przydatne w przypadku chociażby stłuczenia szyby – klient nie musi przesyłać nam jej wymiarów, wystarczy, że poda unikalny kod. Dzięki temu możemy bardzo szybko usunąć usterkę, przy jak najmniejszym angażowaniu czasu klienta – dodaje Grzegorz Filipek.

Po zakończonych pracach montażyści OKNOPLAST zobowiązani są do zapoznania Klienta z jego prawami wynikającymi z karty gwarancyjnej oraz do przeszkolenia Klienta w zakresie użytkowania okien, ich funkcji i konserwacji.

 

źródło: OKNOPLAST