Od kilku miesięcy u najważniejszych partnerów firmy Krispol Sp. z o.o., czołowego producenta bram garażowych i stolarki otworowej, trwa proces odświeżania identyfikacji wizualnej punktów sprzedaży.
Pierwszy, w Inowrocławiu (Kristech), został udostępniony klientom w marcu, kolejny, we Wrześni (Estoo), w maju, a najnowszy, we Wrocławiu (Mikołajczyk), w tym miesiącu. Do końca roku planowana jest zmiana oznakowanie jeszcze u minimum 10 partnerów we wszystkich regionach kraju.
- Wyłącznie partnerzy sprzedają i montują nasze produkty u klientów detalicznych. To profesjonalni eksperci i doradcy klienta – mówi Anna Michalak-Siezieniewska z Krispolu. – Chcemy, żeby jak najbardziej pozytywnie wyróżniali się na rynku lokalnym, na którym działają. Dlatego zależy nam na jak najwyższych standardach obsługi. Lepiej zaaranżowana i wykończona przestrzeń salonu sprzedaży pozwala stworzyć atrakcyjną, estetyczną i profesjonalną wystawę produktów oraz przyjazną przestrzeń do rozmów z klientami. Salon Krispol ma być miejscem, w którym klient ma najlepsze warunki wyboru produktów do swojego domu.
Aranżacja salonu odbywa się oczywiście z uwzględnieniem specyfiki danego miejsca (potrzeby punktu, metraż, układ pomieszczeń). Obejmuje między innymi zmianę koloru ścian, wprowadzenie elementów oznakowania (logotypy na ścianie), materiały wspierające sprzedaż oraz wystawę pełnowymiarowych produktów. To ostatnie ma na celu umożliwienie klientom sprawdzenia na miejscu, jak one działają, jak są zbudowane. Oznakowanie zewnętrzne także odbywa się zgodnie z istniejącymi standardami.
- Krispol jest moim partnerem już od 8 lat. Dotychczasowa udana współpraca i stały rozwój asortymentu firmy skłoniły mnie do pełnej aranżacji salonu według nowych standardów. Jestem bardzo zadowolony z wrażenia, jakie nowy salon robi na odwiedzających nas klientach. Szczególnie doceniają oni możliwość sprawdzenia, jak wyglądają i działają pełnowymiarowe, automatyczne produkty, np. brama garażowa. To zdecydowanie ułatwia nam rozmowy – mówi Dariusz Mikołajczyk, właściciel firmy MIKOŁAJCZYK z Wrocławia.
źródło: Krispol