KRISPOL montuje drużynę na  Euro 2008
KRISPOL montuje drużynę na Euro 2008

W roku historycznego awansu polskiej drużyny, KRISPOL -  znany producent bram garażowych i przemysłowych oraz rolet zewnętrznych i krat rolowanych – postanowił zadbać o prawdziwych kibiców - monterów bram garażowych marki KRISPOL i specjalnie dla nich opracował program motywacyjny „Montujemy Drużynę na Euro”.

„W filozofię działalności Krispol wpisuje się m.in. dbałość o najwyższą jakość produktów i serwisu. O ile o jakość produktów możemy zadbać sami, na miejscu – o tyle wysoka jakość serwisu to zasługa naszych Partnerów i ich współpracowników. Klient nie buduje zaufania do producenta, opierając się na jego uznaniu wśród przedstawicieli branży, dla niego ważna jest zarówno renoma producenta, jak i to, w jaki sposób produkty są dostarczane, montowane i serwisowane. Jasnym się więc staje, że ostatnie ogniwo sprzedaży naszych bram – czyli montażyści – tak naprawdę decydują o naszym wizerunku wśród klientów. Dlatego stworzyliśmy program specjalnie dla ekip montażowych, osób, dzięki których pracy wciąż rośnie zaufanie do naszej firmy” – mówi Kamila Radomska-Woźniak, PR Manager Krispol.

„Montujemy drużynę na Euro 2008” to w zasadzie konkurs dla monterów bram garażowych segmentowych współpracujących z Partnerami Handlowymi Krispol. Konkurs polega na zebraniu odpowiedniej liczby naklejek konkursowych dołączanych do zakupionych przez Partnerów Handlowych bram garażowych. Naklejki – wklejane do specjalnych książeczek – uprawniają do odbioru nagród: oficjalnych koszulek reprezentacji Polski na Euro 2008 (za pierwsze 12 naklejek), saszetek w barwach reprezentacji (za kolejne 6 – nagroda dodatkowa) i plecaków w barwach reprezentacji (za kolejne 20 naklejek – nagroda dodatkowa). Konkurs trwa od 3 marca do 16 maja 2008 roku.

W zeszłym roku echem w branży odbiły się dwa programy motywacyjne Krispol: laureaci pierwszego wyjechali wiosną na wyścigi Formuły 1 na torze w Nuremberg, a zwycięzcy jesiennego konkursu  Akcja: Aktywacja w marcu tego roku spędzili intensywny tydzień w największym parku wodnym w Tatrach – Tatralandii na Słowacji. „To, że nasze programy motywacyjne związane są ze sportem i promocją aktywnego życia wynika z naszej strategii marketingowej. Stawiamy na aktywność, dynamiczny rozwój i grę fair play – a to są atrybuty sportowe. Konsekwencją są więc działania, które aktywizują naszych współpracowników. Wierzymy, że w zdrowym ciele jest zdrowy duch – rozumiany jako dynamiczne i konsekwentne dążenie do celu, i tę wiarę chcemy przekładać na rzeczywistość, zarówno angażując się w aktywną promocję sportu, wspieranie lokalnych i ogólnopolskich rozgrywek sportowych, jak i właśnie poprzez aktywizację naszych współpracowników.” – wyjaśnia Kamila Radomska-Woźniak.