Jak dostarczyć ładunek do budynku położonego 305 m n.p.m., który ze wszystkich stron okalają lazurowe wody morskie i skaliste góry? Dla firmy OKNOPLAST, czołowego producenta stolarki okiennej w Europie – nie ma rzeczy niemożliwych.
OKNOPLAST rynki europejskie zdobywa od blisko 10 lat. Spółka postawiła na silną kampanię marketingową na rynkach zagranicznych, między innymi blisko dwa lata temu zasponsorowała piłkarski klub Inter Mediolan. Włochy to największy rynek eksportowy firmy. To właśnie do tego kraju miała miejsce nietypowa dostawa okien.
Camogli – miejscowość we Włoszech, w regionie Liguria, która od południa oblana jest przez wody Morza Liguryjskiego, od zachodu graniczy z Francją, od północy z Piemontem, a od wschodu z Toskanią. To właśnie tutaj miała miejsce bardzo nietypowa akcja OKNOPLAST.
Ta nadmorska miejscowość znana jest także z wąskich i stromych uliczek. Takie warunki uniemożliwiały standardową dostawę okien tirem.
Ważący tonę ładunek został więc przetransportowany na teren inwestycji śmigłowcem. Całe wydarzenie z dostawy okien śmigłowcem
w miejscowości Camogli zostało sfilmowane i można je obejrzeć za pośrednictwem kanału Oknopast na YouTube: www.youtube.com/user/OKNOPLASTgroup.
Krótkie podsumowanie akcji:
-
Zawartość ładunku – drzwi i okna tarasowe HST o szerokości ponad 3 metry i wysokości ponad 2 metry
-
Waga – 1025 kg
-
Przebyty dystans – 1478 km
-
Wysokość budynku – 305 m n.p.m.
-
Wyzwanie – Jak dostarczyć ładunek do budynku położonego 305 m n.p.m., gdzie ze wszystkich stron okalają go lazurowe wody morskie i skaliste góry?
-
Dla OKNOPLAST nie ma rzeczy niemożliwych!
OKNOPLAST dysponuje nowoczesną flotą transportową zapewniającą ciągłość łańcucha dostaw. Sprawna i terminowa spedycja to dla firmy jeden z priorytetów. Systematyczne inwestycje w nowoczesne rozwiązania technologiczne i informatyczne, umożliwiają coraz szybszą realizację indywidualnych zamówień Klientów.
Oknoplast od początku stawiał na kompleksowość oferty – począwszy od jej dopasowania do spersonalizowanych wymagań Klienta po jakość obsługi procesu zamówień, terminowość dostaw, a na opiece pozakupowej kończąc – mówi Grzegorz Wydra, Kierownik Marketingu na Rynki Zachodnie.
źródło: OKNOPLAST