OKNOPLAST uznany na rynku
OKNOPLAST uznany na rynku

Firma OKNOPLAST w ciągu ostatniego miesiąca zdobyła nagrody w trzech ważnych konkursach branżowych. VIP Najlepsze Okna i Drzwi oraz Konkurs Promocyjny Lider Rynku to programy, w których przyznano przedsiębiorstwu wyróżnienia podwójne. Klienci docenili OKNOPLAST również w rankingu Budowlana Marka Roku 2013.

Celem konkursu VIP Najlepsze Okna i Drzwi jest wyłonienie innowacyjnych rozwiązań z zakresu stolarki otworowej. W tym roku odbyła się już 6 jego edycja. Eksperci docenili w niej najnowszy produkt OKNOPLAST – okno Winergetic Premium Passive, przyznając mu nagrodę w kategorii energooszczędne luksusowe okno PVC. Firma otrzymała też wyróżnienie specjalne za najlepszą i przyjazną konsumentom sieć sprzedaży stolarki w Polsce.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

W Konkursie Promocyjnym Lider Rynku nagradzane są rzetelnei stabilne przedsiębiorstwa o ugruntowanej pozycji w branży. Rozgrywany jest on w 3 kategoriach: firma, produkt i usługa. Laureaci wyłaniani są po wnikliwej analizie i porównaniu zgłoszeń. Kapituła przyznaje również tytuł Euro Leader. Mogą otrzymać go firmy – Liderzy Rynku, których działalność znacząco wyróżnia się na tle innych. OKNOPLAST zdobył dwa tytuły. Jury przyznało je w uznaniu dla nowoczesnych produktów i rozwiązań pasywnych firmy.

Bardzo cieszą nas zdobyte ostatnio nagrody. Stanowią one najlepszy dowód na to, że jesteśmy doceniani zarówno przez klientów, jak i ekspertów z branży. Jako firma działająca w segmencie Premium dbamy o to by dostarczać produkty najwyższej jakości i zapewniamy klientom kompleksową opiekę od fachowego doradztwa po serwis – mówi Anna Pawłowicz, Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej z OKNOPLAST.

W czerwcu OKNOPLAST został także uhonorowany tytułem Złota Budowlana Marka Roku 2013. Ranking ten jest organizowany przez ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku i wyłania najbardziej uznane firmy z branży budowlanej. Tytuły przyznawane są tu na podstawie ogólnopolskiego badania CATI (Computer Assisted Telephone Interview), prowadzonego wśród odbiorców produktów budowlanych