Tegoroczna edycja Targów Fensterbau/Frontale w Norymberdze miała silną polską reprezentację. Wśród 779 wystawców z 36 krajów świata znalazła się m.in. firma MS więcej niż OKNA.
Organizowane co dwa lata Targi Fensterbau/Frontale to największe wydarzenie w branży stolarki otworowej w Europie. Tegoroczna edycja, która odbyła się w dniach 21-24 marca w Norymberdze, przyciągnęła około 100 000 zwiedzających z ponad 80 krajów świata m.in. z Włoch, Holandii, Szwajcarii, Chin, Korei czy USA. W wydarzeniu wzięły udział zarówno osoby bezpośrednio związane z branżą: producenci, sprzedawcy, pośrednicy, montażyści, jak i klienci indywidualni. Wśród wystawców nie zabrakło także polskich producentów, dla których udział w wydarzeniu zapewniał możliwość zaprezentowania swojej oferty nowym odbiorcom.
- Nasz udział w targach o międzynarodowym znaczeniu jest bezpośrednio związany z planami rozwoju naszej sieci sprzedaży na rynkach Europy Zachodniej - mówi Piotr Nadolny, Dyrektor Handlowy w firmie MS więcej niż OKNA - W zeszłym roku 24% udziału w całkowitej sprzedaży stolarki stanowiły rynki zagraniczne. Nasycenie polskiego rynku sprawia, że z naszą ofertą wychodzimy do klientów i partnerów biznesowych poza granicami kraju.
Firma MS więcej niż OKNA w Targach w Norymberdze wzięła udział po raz pierwszy. Na swoim stoisku zaprezentowała wybrane nowości produktowe, które podkreślały możliwości technologiczne i wysoką jakość produkcji. Na ekspozycji znalazły się m.in. dwuskrzydłowe drzwi podnoszono-przesuwne HS o szerokości 5,40 metra. Firma zaprezentowała także dwie duże konstrukcje balkonowe wykonane z PVC: na skrzydle sztandarowego produktu TYTANOWEtermo oraz MS evolution wykonanym w systemie HFL, czyli naśladującym łączeniem profili stolarkę drewnianą. Kolejną atrakcją były drewniane drzwi harmonijkowe pomalowane lakierami na wysoki połysk.
Oferta firmy spotkała się z dużym zainteresowaniem potencjalnych klientów i partnerów biznesowych. - Nawiązaliśmy wiele wartościowych relacji, które w najbliższym czasie zaczną przekładać się na konkretne kontrakty. Z punktu widzenia handlowo-marketingowego uważam targi za bardzo udane – podsumowuje Piotr Nadolny.