Guardian Glass wprowadza CLARIA™: asystenta opartego na sztucznej inteligencji, który wspiera klientów wiedzą o szkle
Guardian Glass wprowadza CLARIA™: asystenta opartego na sztucznej inteligencji, który wspiera klientów wiedzą o szkle

Guardian Glass ogłasza wprowadzenie opartego na generatywnej sztucznej inteligencji asystenta CLARIA™, który pomaga klientom w łatwy sposób poruszać się po technicznych aspektach szkła i doboru produktów. Asystent, dostępny już teraz na stronie internetowej firmy Guardian Glass, łączy w sobie dziesięciolecia doświadczenia i wiedzy produktowej w jednym narzędziu wspieranym przez AI. Klienci mogą szybko uzyskiwać dostęp do obszernych informacji, otrzymywać spersonalizowane rekomendacje oraz znajdować odpowiedzi na różnorodne pytania – dotyczące zarówno właściwości szkła i jego produkcji, jaki i wyboru odpowiednich produktów spełniających wymagania regionalnych norm i przepisów budowlanych. 

 

Asystent CLARIA, oparty na sztucznej inteligencji, oferuje szeroki zakres funkcjonalności, w tym:

  • Odpowiadanie na pytania techniczne dotyczące właściwości szkła, jego produkcji, obróbki
    i konfiguracji produktów.
  • Rekomendowanie rozwiązań w zakresie szklenia, które mogą pomóc w spełnieniu wymagań projektowych i zgodności z lokalnymi przepisami.
  • Wskazywanie lokalnych dostawców, którzy mogą dostarczyć szkło w przetworzonej formie.
  • Kierowanie użytkowników do odpowiednich treści i zasobów dostępnych na stronie internetowej Guardian Glass.
  • Wspieranie ciągłych, konwersacyjnych interakcji, w których kontekst przenosi się pomiędzy kolejnymi pytaniami.
  • Działanie we wszystkich językach obsługiwanych przez stronę internetową Guardian Glass oraz dostosowywanie się do regionalnych treści każdej wersji witryny, aby zapewnić spersonalizowane doświadczenie użytkownika.

 

Automatyzując zapytania, asystent CLARIA pomaga klientom samodzielnie uzyskiwać informacje i w kilka sekund rozwiązywać złożone kwestie. Umożliwia prowadzenie naturalnych rozmów, otrzymywanie kontekstowych rekomendacji oraz łatwe i efektywne zgłębianie zagadnień technicznych poprzez dostęp do zasobów wspierających dołączanych do odpowiedzi.

 

Steven Scrivens, Global Head of Digital Platforms w Guardian Glass, mówi: „Dzisiejszy dynamicznie przeobrażający się krajobraz cyfrowy przekształca sposób, w jaki klienci poszukują informacji i podejmują decyzje. Guardian aktywnie uczestniczy w tej zmianie, oferując klientom dostęp do szerokich zasobów informacyjnych i umożliwiając sprawne generowanie wartościowych rezultatów. Już teraz zmienia to sposób naszej pracy, sprawiając, że jesteśmy bardziej efektywni”.

 

Taysseer Sharaf, Director of AI and Data Science Solutions w Guardian Glass, dodaje: „Nasza droga do stworzenia asystenta CLARIA zaczęła się od eksperymentów i przekształciła się w skalowalne, inteligentne rozwiązanie. Wraz z dojrzewaniem wizji współpraca między poszczególnymi zespołami pozwoliła zapewnić silną infrastrukturę i płynną obsługę użytkownika. To, co zaczęło się od weryfikacji koncepcji, jest teraz filarem naszej strategii cyfrowego zaangażowania”.

 

Asystent CLARIA jest od dziś dostępny globalnie na stronie internetowej Guardian Glass, we wszystkich obsługiwanych językach oraz dostosowuje się do regionalnych treści każdej lokalnej witryny serwisu. Dzięki temu architekci, przetwórcy szkła i autorzy specyfikacji zyskują nowy, skuteczny dostęp do specjalistycznej wiedzy Guardian Glass.

 

Aby dowiedzieć się więcej na temat CLARIA odwiedź stronę www.guardianglass.com.