Firma PROCURAL objęła funkcję Partnera Strategicznego Kongresu Stolarki Polskiej, który odbędzie się 23 maja. Tegoroczna edycja to dla naszej firmy wyjątkowa okazja, by zaprezentować nowy brand oraz podkreślić 30-letnią obecność systemów aluminiowych na rynku.
Kongres Stolarki jest jednym na najważniejszych wydarzeń branżowych organizowanych corocznie przez Związek Polskie Okna i Drzwi, zrzeszający obecnie już ponad setkę firm z branży. Tematem przewodnim XIV edycji są szanse i zagrożenia dla branży materiałów budowlanych w dobie kryzysu i związane z tym przemiany polityczne, ekonomiczne i społeczne.
Nasza firma angażuje się w inicjatywy branżowe zmierzające do rozwoju sektora budowlanego, dlatego wspólnie ze Związkiem podjęła się roli współgospodarza i partnera strategicznego Kongresu.
Jako marka profesjonalnych rozwiązań aluminiowych, funkcjonujących na rynku już od 30 lat, stanowi silny fundament branży. Rozpoczynając nowy etap – pod nową nazwą – pozycja naszej firmy jeszcze bardziej wzmocni się na istniejących rynkach, a PROCURAL uzyska dostęp do nowych rynków i kanałów sprzedaży.
źródło: PROCURAL