Reklama pełna wartości bez słowa o produkcie – PAGEN wzrusza na święta
Reklama pełna wartości bez słowa o produkcie – PAGEN wzrusza na święta

Świąteczna tęsknota za bliskimi, wspomnienia młodości i troska o dom rodzinny – to tematy przewodnie filmu reklamowego marki PAGEN. Polski producent okien, drzwi, rolet i bram garażowych rozpoczyna nim nową kampanię reklamową „W domu najlepiej – W domu najcieplej”. Wzruszenie gwarantowane!

Nostalgiczna opowieść dziadka o tęsknocie oraz obecnych czasach zachęca do refleksji i celebrowania chwil, które spędzamy w rodzinnym domu – zwłaszcza w okresie Świąt. Główny bohater filmu zwraca także uwagę na współczesną przesadną troskę o codzienność, gonitwę za jutrem i nadmierne skupienie na świątecznych przygotowaniach, mówiąc m.in. „tęsknię za czasem, gdy czas się miewało…”

– Święta to czas, gdy znacznie łatwiej odnajdujemy w sobie dziecięcą wrażliwość i trochę inny sposób postrzegania świata. To wyraźnie widać też w podejściu do kreowania świątecznych przekazów marketingowych, którym zdarza się odchodzić od zwykłej i często utartej formy. Najlepszym tego potwierdzeniem jest już kolejna tak wartościowa i ciepła opowieść firmy PAGEN. Warto, aby takie nastawienie i sposób budowania narracji znajdowało jak najwięcej naśladowców i upowszechniało się także przy innych okazjach – komentuje Paweł Barski, Dyrektor Marketingu i Komunikacji UNICEF Polska.

Pełna wersja spotu dostępna jest na kanale marki PAGEN w serwisie YouTube oraz w mediach społecznościowych. Kampania wykorzystująca spot świąteczny potrwa od 6 grudnia 2023 do 6 stycznia 2024 r. Hasło „W domu najlepiej – W domu najcieplej” będzie towarzyszyć firmie przez cały przyszły rok w różnych odsłonach.

Wierzę w to, że dobra marka to dobrze opowiedziana historia. Jeśli nasza trafiła chociaż w jedno serce – już była warta opowiedzenia – komentuje Jacek Wach, Dyrektor Marketingu w PAGEN, pomysłodawca i współautor scenariusza.

Firma przyzwyczaiła już swoich widzów do niecodziennego i nienachalnego sposobu prezentacji oferty produktowej. Seria spotów „Dom Dziełem Życia” z 2020 r. oraz film wizerunkowy „Poszukiwacze Skarbów” z 2022 r. przygotowany z okazji dnia dziecka, skupione były podobnie jak reklama świąteczna na komunikacji uniwersalnych i ponadczasowych wartości.

 

źródło: Pagen