Firma OKNOPLAST została uhonorowana medalem „LAUR KLIENTA 2010” oraz "GRAND PRIX 2010", stając się tym samym, już po raz trzeci, ulubioną marką Polaków w kategorii okna PVC. O przyznaniu wyróżnienia zadecydowali klienci w największym programie konsumenckim „Laur Klienta”.
Otrzymane tytuły są potwierdzeniem wysokiej opinii Polaków o marce OKNOPLAST oraz formą jej zbiorowej rekomendacji. To dla nas bardzo cenne wyróżnienie – komentuje Monika Sosnowska-Rainer, Menadżer ds. PR firmy OKNOPLAST. - Zaufanie konsumentów do marki jest bowiem najwyższą nagrodą, jaką może otrzymać firma i jej produkt.
„Laur Klienta" to największy program konsumencki w kraju, którego celem jest wyłonienie najbardziej popularnych produktów i marek w kilkuset kategoriach. Nagrody są przyznawane na podstawie ogólnopolskich badań konsumentów. Tym samym konkurs odzwierciedla tendencje występujące aktualnie na rynku.
W ostatnim czasie OKNOPLAST zdobył także nagrodę w konkursie „VIP Najlepsze Okna i Drzwi”. Otrzymało ją energooszczędne okno Thermic 90, w kategorii „VIP Energia Premium”. Thermic 90 zostało wyróżnione za innowacyjność oraz wysokie parametry izolacyjności cieplej potwierdzone stosownymi badaniami i certyfikatami.
Program „VIP-Najlepsze Okna i Drzwi” jest autorską inicjatywą portalu Infookno.pl. Powstał z myślą o klientach indywidualnych, poszukujących wysokiej jakości okien i drzwi. W Programie nagradzane są firmy szczególnie wyróżniające się na tle branży, wyznaczające standardy oraz produkujące zgodnie z obowiązującymi normami i oczekiwaniami klientów.
OKNOPLAST jest czołowym producentem okien PVC na rynku polskim i europejskim. Produkty firmy są dostępne w Polsce, we Włoszech, w Niemczech, Czechach, na Węgrzech i Słowacji oraz we Francji. Sprzedaż okien firmy odbywa się poprzez sieć ponad 280 autoryzowanych Biur Handlowych w Polsce i niemal 500 w Europie. W 2009 roku firma sprzedała ponad 2 200 000 okiennych, a globalna liczba klientów przez 16 lat działalności przekroczyła 800 tysięcy.