Sokółka Okna i Drzwi S.A. zajęła najwyższą pozycję wśród producentów okien oraz była jedynym producentem okien drewnianych na liście polskich marek, które Polacy uważają za powód do dumy, którymi mogliby się chwalić i które są faktycznie użytkowane.
Podczas 2 Forum Polskiego Produktu, które odbyło się 26 kwietnia w Krakowie, zaprezentowano wyniki badań TNS OBOP dotyczących polskich marek. Badanie dotyczyło tego, które polskie produkty i marki Polacy uważają za powód do dumy, którymi moglibyśmy się chwalić i które z nich są faktycznie użytkowane. Sondaż przeprowadzono w marcu 2010 roku na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie 1005 respondentów w wieku powyżej 15 lat. Badania miały charakter wywiadów „twarzą w twarz” w domach respondentów.
Czołowe miejsca najbardziej polecanych grup polskich produktów zajęły napoje, produkty gospodarcze, chemiczne i AGD oraz branża budowlana, w której poza producentami chemii oraz ceramiki budowlanej Polacy wskazali głównie producentów stolarki drewnianej. W zaszczytnym gronie, zajmując najwyższą pozycję wśród producentów okien, znalazła się firma Sokółka Okna i Drzwi S.A. Firma Sokółka była również jedynym producentem okien drewnianych wskazanym przez respondentów w trakcie badania.
Tak korzystny wynik osiągnięty przez Sokółka Okna i Drzwi S.A., może być nie tylko dowodem wysokiej jakości oferowanych produktów ale również zaufania jakim marka jest darzona przez konsumentów. Gwarantujemy, że nie spoczniemy na laurach i dołożymy wszelkich starań, aby nasze drewniane okna i drzwi były w dalszym ciągu produkowane na najwyższym światowym poziomie. Cieszy nas również fakt, że Polscy konsumenci przywiązują coraz większą wagę do tego, co kupują, podejmując decyzje w sposób świadomy i przemyślany – mówi Marcin Szymanowski, Kierownik Działu Marketingu Sokółka Okna i Drzwi S.A.
Podczas 2 Forum Polskiego Produktu, które odbyło się 26 kwietnia w Krakowie, zaprezentowano wyniki badań TNS OBOP dotyczących polskich marek. Badanie dotyczyło tego, które polskie produkty i marki Polacy uważają za powód do dumy, którymi moglibyśmy się chwalić i które z nich są faktycznie użytkowane. Sondaż przeprowadzono w marcu 2010 roku na ogólnopolskiej, reprezentatywnej próbie 1005 respondentów w wieku powyżej 15 lat. Badania miały charakter wywiadów „twarzą w twarz” w domach respondentów.
Czołowe miejsca najbardziej polecanych grup polskich produktów zajęły napoje, produkty gospodarcze, chemiczne i AGD oraz branża budowlana, w której poza producentami chemii oraz ceramiki budowlanej Polacy wskazali głównie producentów stolarki drewnianej. W zaszczytnym gronie, zajmując najwyższą pozycję wśród producentów okien, znalazła się firma Sokółka Okna i Drzwi S.A. Firma Sokółka była również jedynym producentem okien drewnianych wskazanym przez respondentów w trakcie badania.
Tak korzystny wynik osiągnięty przez Sokółka Okna i Drzwi S.A., może być nie tylko dowodem wysokiej jakości oferowanych produktów ale również zaufania jakim marka jest darzona przez konsumentów. Gwarantujemy, że nie spoczniemy na laurach i dołożymy wszelkich starań, aby nasze drewniane okna i drzwi były w dalszym ciągu produkowane na najwyższym światowym poziomie. Cieszy nas również fakt, że Polscy konsumenci przywiązują coraz większą wagę do tego, co kupują, podejmując decyzje w sposób świadomy i przemyślany – mówi Marcin Szymanowski, Kierownik Działu Marketingu Sokółka Okna i Drzwi S.A.