Huczny finał akcji „Markizy FAKRO chronią maluchy”
Huczny finał akcji „Markizy FAKRO chronią maluchy”

Z okazji Dnia Dziecka firma FAKRO, w ramach akcji „Markizy FAKRO chronią maluchy”, obdarowała nowoczesnymi osłonami zewnętrznymi przedszkole „Przystań Elfów”, usytuowane w Ząbkach koło Warszawy. Montaż markiz zakończył się 1 czerwca 2016 roku, a 18 czerwca na corocznym pikniku rodzinnym, odbyło się symboliczne zakończenie akcji. Gościem specjalnym wydarzenia była Katarzyna Cichopek.

Na sześciu oknach przedszkola „Przystań Elfów” zamontowane zostały markizy i markizolety marki FAKRO. Od tego momentu maluchy przebywające w placówce mogą spędzać czas w jeszcze bardziej komfortowych warunkach, nawet podczas upalnego lata. Te nowoczesne osłony zewnętrzne, wyprodukowane z wytrzymałej na czynniki atmosferyczne siatki, w sposób naturalny chronią pomieszczenia przed nadmiernym nagrzewaniem oraz szkodliwym promieniowaniem UV, dzięki czemu we wnętrzach panuje optymalna temperatura do wypoczynku czy zabawy.

Działaniu markiz i markizolet można był przyjrzeć się podczas corocznego pikniku rodzinnego w Niepublicznym Przedszkolu „Przystań Elfów”, przy ulicy Wacława Kuleszy w Ząbkach. Piknik został zorganizowany przez tę placówkę we współpracy z Fundacją Dziecięca Fantazja i marką FAKRO. – Misją firmy FAKRO jest dostarczanie produktów, które podnoszą jakość życia w mieszkaniach, domach i na poddaszach, ale nie zapominamy też o najmłodszych. Stąd w ramach akcji „Markizy FAKRO chronią maluchy” przekazaliśmy nasze produkty, aby chroniły pomieszczenia przedszkola przed nagrzewaniem i mam nadzieję, że doskonale się tutaj sprawdzą – tłumaczył Janusz Komurkiewicz, Członek Zarządu FAKRO, producenta okien dachowych i akcesoriów do okien, podczas pikniku.

Gościem specjalnym wydarzenia była Katarzyna Cichopek, Ambasadorka Fundacji Dziecięca Fantazja, która zdecydowała się także wesprzeć akcję „Markizy FAKRO chronią maluchy”. – Sama jest mamą dwójki dzieci i dbam o ich rozwój. Dzieci są najbardziej narażone na skutki zarówno niskich, jak i wysokich temperatur, a przegrzanie może być niebezpieczne dla ich organizmu. Dlatego też markizy stanowią dobre rozwiązanie tych „upalnych problemów" – mówiła aktorka.

Akcja spotkała się z pozytywnymi opiniami ze strony rodziców, których dzieci uczęszczają na co dzień do przedszkola. Korzyści z instalacji markiz docenia też Diana Małecka, właścicielka placówki. – Montaż markiz sprawił, że dzieci przebywają w bardzo komfortowych warunkach. W słoneczne dni jest dużo przyjemniej, a nasi podopieczni są zadowoleni i z zaciekawieniem obserwują, jak podnoszą oraz opuszczają się markizy. Bardzo dziękujemy za to, że zostaliśmy w ten sposób obdarowani – skomentowała Diana Małecka.

Podczas spotkania nie zabrakło również licznych atrakcji dla najmłodszych oraz ich rodziców, którzy mogli m.in. licytować dostarczone przez FAKRO – sponsora piłkarskiej reprezentacji Polski – piłki z podpisem Adama Nawałki, selekcjonera drużyny biorącej obecnie udział w EURO 2016 we Francji. Dochód z licytacji przekazany zostanie na cele Fundacji Dziecięca Fantazja.

 

źródło: Fakro