MARCOPOL z 13-procentowym wzrostem sprzedaży
MARCOPOL z 13-procentowym wzrostem sprzedaży

MARCOPOL Sp. z o.o., wiodący producent i dystrybutor elementów złącznych podsumował swoją działalność w pierwszym kwartale 2016 roku. Firma osiągnęła 13-procentowy wzrost sprzedaży rok do roku.
 

Wyraźny wzrost sprzedaży to efekt znaczącego wzrostu portfela klientów o wiodące firmy z branży meblarskiej i budowlanej. Szeroka oferta spółki w ostatnim roku została rozszerzona o kolejne, nowe grupy produktów, w tym spełniające najwyższe standardy wkręty do produkcji okien i drzwi, elementy i systemy ciepłego montażu dla stolarki otworowej, wkręty tarasowe w innowacyjnej nanopowłoce HCP oraz produkty uzupełniające grupy chemii budowlanej i grupy produktów dla branży meblowej. Rok 2016 to kolejne wyzwania w zakresie rozwoju i innowacji. Spółka zrealizuje w tym czasie kilka dużych projektów inwestycyjnych.

— Rok 2016  to kontynuacja zmian w strategii Spółki. Inwestujemy w nowoczesną technologię i obsługę klienta. Mierzymy wysoko, dlatego jeszcze w tym roku zakończyliśmy rozbudowę magazynu dystrybucyjnego oraz uruchomiliśmy jedno z najnowocześniejszych w Europie systemów magazynowych. Oprócz tego modernizujemy i rozbudowujemy nasz park maszynowy. Wprowadzamy rozwiązania stawiające firmę Marcopol na pozycji pewnego partnera biznesowego dla naszych klientów — mówi Piotr Pierowicz, Dyrektor Handlowy MARCOPOL Sp. z o.o. 

 

źródło: MARCOPOL