DRUTEX z sukcesem zamyka tegoroczny udział w targach międzynarodowych.
DRUTEX z sukcesem zamyka tegoroczny udział w targach międzynarodowych.

DRUTEX, największy producent okien pionowych w Europie, wyróżnił się w tym roku silną obecnością aż na pięciu czołowych międzynarodowych targach branży budowlanej. Dzięki temu firma  umocniła swoją pozycję na ważnych rynkach europejskich i wykorzystała okazję do przedstawienia swoich nowości produktowych.

Już w styczniu br. DRUTEX zaprezentował się na wiodących  targach budownictwa BAU w Monachium. Te targi  branżowe, odbywające się tradycyjnie co dwa lata, stanowiły dla firmy idealną platformę do pokazania swoich innowacyjnych rozwiązań w zakresie stolarki okienno-drzwiowej. Aż dwie nowości firmy przeżywały na monachijskich targach swój debiut, a mianowicie: system podnoszono-przesuwny IGLO-HS oraz okno drewnian0-aluminiowe DUOLINE. 

Dwa miesiące później, w marcu br., DRUTEX wystawiał się na innych ważnych, branżowych imprezach targowych. Obok obecności na Międzynarodowych Targach Budownictwa w Poznaniu, przedsiębiorstwo zaprezentowało się  na prestiżowych targach MADE EXPO w Mediolanie. Obie wystawy przyciągnęły tysiące klientów na stoisko firmy. Włoskie targi cieszyły się szczególnie dużym powodzeniem odwiedzających z uwagi na obecność na stoisku ikony włoskiej piłki nożnej i ambasadora marki DRUTEX, Andrei Pirlo. Wystawa była dla Drutex-u również świetnym pretekstem do zakomunikowania przedłużenia współpracy z piłkarzem o kolejny rok.

Inną ważną osobowością, która odwiedziła stoisko DRUTEX-u podczas tegorocznych targów, był włoski minister środowiska Gian Luca Galletti, który pojawił się na wystawie firmy podczas odbywających się w październiku targach SAIE w Bolonii.

Ukoronowaniem roku targowego dla DRUTEX-u stały się niedawno zakończone targi branżowe w Paryżu. Francja zalicza się do najważniejszych rynków eksportowych  firmy, dlatego podczas kilkudniowej wystawy Drutex zaprezentował zwiedzającym swoje sztandarowe rozwiązania i nowości produktowe dedykowane dla klientów francuskich.  Liczące ponad 130 m2 stoisko DRUTEX-odwiedziły rzesze klientów i potencjalnych partnerów handlowych firmy. Targi stanowiły ważny punkt na targowej mapie firmy. 

Swoją stałą obecnością na targach DRUTEX umacnia pozycję na rynkach światowych. To świetna okazja do nawiązania i umocnienia kontaktów handlowych, ale także przedstawienia produktów, ich najważniejszych zalet i przewag technologicznych. Obok znanych systemów okien IGLO 5 i ENERGY  odwiedzający mieli okazję sprawdzić nowości firmy, a mianowicie IGLO-HS i DUOLINE. Na stoiskach firma prezentowała także nowe rozwiązania w zakresie kolorystyki, sterowania i funkcjonalności produktów. 

„Międzynarodowe wystawy stanowią bardzo ważny element naszych działań marketingowo-handlowych. Targi są idealnym miejscem do nawiązywania nowych kontaktów handlowych i umacniania relacji z obecnymi klientami firmy. Rokrocznie nasze stoiska na  rozmaitych imprezach wystawienniczych cieszą się ogromnym zainteresowaniem, czego efektem są owocne kontrakty handlowe i rosnące znaczenie naszej firmy na światowym rynku stolarki. DRUTEX jest firmą, która produkuje najwięcej okien pionowych w Europie. Wciąż jednak inwestujemy w swoje moce produkcyjne, rozbudowujemy zakład i nasze portfolio. Dzięki udziałowi w targach możemy o wszystkich nowościach i wydarzeniach z życia firmy komunikować naszym klientom bezpośrednio. To ogromny atut.” - wyjaśniał Adam Leik, dyrektor d/s marketingu firmy DRUTEX.

Także w przyszłym roku DRUTEX będzie obecny na największych wystawach międzynarodowych. Rok 2016 firma rozpoczyna od udziału w poznańskiej BUDMIE, która odbędzie się w dniach 02-05 lutego 2016. W Niemczech DRUTEX zaprezentuje swoje nowości produkcyjne na targach FENSTERBAU FRONTALE w terminie 16-19 marca w Norymberdze. Następnie,  firma zagości na szwedzkich targach Nordbygg. Tak intensywny program wystawienniczy ma pomóc firmie dotrzeć do większej liczby klientów i partnerów oraz wesprzeć działania firmy mające na celu budowanie rozpoznawalności marki w Europie. Tego rodzaju działania są niezwykle istotne szczególnie z punktu widzenia realizowanych przez firmę inwestycji w zakresie zwiększania potencjału produkcyjnego.

Z końcem 2014 roku firma uruchomiła I etap Europejskiego Centrum Stolarki o powierzchni ponad 30.000 m2. W pierwszym kwartale 2016 r. DRUTEX ponownie zyska dodatkową powierzchnię produkcyjną wynoszącą ponad 25.000 m2, co pozwoli firmie umocnić swoją pozycję rynkową i zwiększyć możliwości produkcyjne docelowo do 10.000 okien na dobę.

 

źródło: DRUTEX