 
                        KRISPOL, czołowy producent bram, okien i rolet, uruchomił wiosenną kampanię reklamową na antenie stacji RMF FM.

Wiosenna kampania producenta będzie prowadzona pod hasłem ,,KRISPOL – bramy, okna, rolety do Twojego domu”. Kontynuacja promocji pod tym hasłem ma konsekwentnie umacniać wizerunek firmy KRISPOL jako producenta kompleksowych rozwiązań dla domu.
Między 13 kwietnia a 24 maja spot sponsorski KRISPOL zostanie wyemitowany ponad 300 razy. Będzie go można usłyszeć przed Faktami Sportowymi, czyli bezpośrednio po Faktach RMF FM - ważnym i  uznanym źródle informacji dla milionów słuchaczy. Program emisji został opracowany z myślą o szerokim i intensywnym dotarciu do grupy celowej. Według prognoz pozwoli marce dotrzeć z komunikatem do ok. 3,7 mln osób z tej grupy.
 
Marka KRISPOL od lat jest obecna podczas wielu ważnych wydarzeń sportowych. Obecnie spoty sponsorskie poprzedzają wybrane mecze T-Mobile Ekstraklasy. Istotną cechą obecnej kampanii jest podtrzymywanie tych związków i wzmacnianie skojarzeń marki KRISPOL z pozytywnymi emocjami i aktywnością.
Kampanii radiowej towarzyszy uruchomiona równolegle, szeroka kampania banerowa w Internecie. Internauci poszukujący rozwiązań do domu będą trafiali na reklamy, także wykorzystujące hasło ,,KRISPOL – bramy, okna, rolety do Twojego domu”.
źródło: Krispol
 
                         
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 fot. Rigips.webp) 
                                                 
                                                