Marzysz o inteligentnym domu? Chciałbyś zadbać o komfort i bezpieczeństwo domowników niezależnie od tego gdzie jesteś?
Postaw na produkty firmy Somfy – dbanie o bezpieczeństwo jeszcze nigdy nie było tak opłacalne.
Każdy Klient Somfy, który kupi i zainstaluje u siebie TaHomę lub zakupi komplet napędów do bramy wjazdowej i garażowej otrzyma dodatkowo możliwość wyboru atrakcyjnych produktów w prezencie. Zyskać można nawet ponad 2000 zł .
To bardzo proste! Każdy użytkownik końcowy, który zakupi TaHomę w jednym z punktów sprzedaży oznaczonym logo Somfy Expert ma możliwość wybrania jako gratis jednego z trzech proponowanych przez Somfy zestawów urządzeń, które może podłączyć do TaHomy.
Ponadto każdy Klient który kupi dwa napędy Somfy (jeden do bramy wjazdowej i jeden do bramy garażowej w technologii io-homecontrol) w jednym z punktów sprzedaży należących do programu Somfy Expert może otrzymać od Somfy pilota Keytis 4 io.
Szczegóły i regulamin promocji na www.somfy.pl. Promocja potrwa od 18 sierpnia do 31 października 2014 r.
Szczegóły promocji na WWW.somfy.pl/otworzsie oraz www.somfy.pl/graszwzestawy
Lista punktów sprzedaży należących do programu Somfy Expert dostępna na stronie internetowej:
http://www.somfy.pl/home/where_to_find_us.html
TaHoma
Modułowa i intuicyjna w obsłudze: TaHoma® jest wysoko wydajną domową centralą sterującą do inteligentnych domów przyszłości.
TaHoma® Box jest mózgiem całego systemu. Komunikuje się drogą radiową ze wszystkimi urządzeniami io-homecontrol® zainstalowanymi w domu i jego otoczeniu. Jest podłączona do routera internetowego i nawiązuje kontakt z bezpiecznym serwerem, do którego masz w każdej chwili dostęp z dowolnego miejsca na świecie.
Jak sterujemy techniką domową z dowolnego miejsca na świecie:
1.Poprzez PC, notebook, tablet, smartfon z połączeniem internetowym, wydajemy polecenie np. „opuść rolety na parterze“.
2.Twoje polecenie przekazywane jest do serwera, a z niego to TaHoma®Box w Twoim domu.
3.TaHoma® Box przesyła polecenie odpowiednim urządzeniom io-homecontrol®, które wcześniej przypisałeś do danej grupy ( np. rolety na parterze ). Polecenie jest wykonywane, a o jego statusie jesteś na bieżąco informowany. Dzięki informacji zwrotnej zawsze masz pewność, że polecenie zostało wykonane i nie napotkało na żadną przeszkodę.
źródło: Somfy