Nowy film wizerunkowy AMBERLINE „Okna z Północy” został przyjęty na międzynarodowy festiwal filmów korporacyjnych w Cannes .
Podczas Corporate Media i TV Festival co roku uhonorowane zostają najlepsze filmy korporacyjne na świecie. Najnowszy film wizerunkowy Amberline został w tym roku doceniony i zaproszony do udziału w tym prestiżowym konkursie.
Dlaczego przyjęliśmy zaproszenie do zgłoszenia filmu na ten prestiżowy Festiwal? Wyjaśnia Aneta Koziołko - Marketing Manager w firmie Amberline.
Film „Okna z Północy” jest zwiastunem cyklu filmów wizerunkowych AMBERLINE. (Cały tryptyk można obejrzeć na kanale YT AMBERLINE ) .
Myślą przewodnia filmu jest ukazanie prestiżu okien Amberline w kontekście wysokiej jakości i wyjątkowego piękna. Naszym celem w tym przekazie było pobudzenie emocji związanych z poczuciem bezpieczeństwa i komfortu.
Jako uzupełnienie powyższej myśli w kolejnych odcinkach cyklu pokazaliśmy , że nasze okna mogą być elementem twórczejarchitektury.
Film dedykowany jest właśnie tym, dla których budowa własnego domu to sztuka kształtowania własnej przestrzeni; do tych, którzy proces tworzenia własnego domu traktują jako proces twórczy.
Niezależnie, możliwość wystawienia naszego filmu przed międzynarodowym forum jurorskim uznaliśmy za doskonałą okazję do promocji nie tylko marki naszego produktu, ale tez marki Polski.
Dlaczego akurat ten film – „Okna z Północy” ?
Jakie jest pierwsze skojarzenie , gdy pomyślmy „północ Europy”?
Pierwszymi skojarzeniami są solidność, wytrwałość , wytrzymałość, życie w zgodzie z naturą.
Dokładnie takie są nasze okna. Okna Amberline są solidne, trwałe, wytrzymałe i przyjazne naturze ( energooszczędne).
Zatem okna z Północy to właśnie okna Amberline - okna z Kołobrzegu .
źródło: Amberline Sp. z o.o.