Film AMBERLINE „Okna z Północy” na Festiwalu w Cannes.
Film AMBERLINE „Okna z Północy” na Festiwalu w Cannes.

Nowy film wizerunkowy AMBERLINE „Okna z Północy”  został przyjęty na  międzynarodowy festiwal filmów korporacyjnych  w Cannes .

Podczas  Corporate Media i TV Festival co roku  uhonorowane zostają  najlepsze filmy korporacyjne na świecie.  Najnowszy film wizerunkowy Amberline został w tym roku doceniony i zaproszony do udziału w  tym prestiżowym konkursie.


 
Dlaczego przyjęliśmy zaproszenie do  zgłoszenia filmu  na  ten  prestiżowy Festiwal?  Wyjaśnia Aneta Koziołko - Marketing Manager w firmie Amberline.
 
Film „Okna  z Północy” jest zwiastunem cyklu filmów wizerunkowych AMBERLINE. (Cały tryptyk można obejrzeć na kanale YT AMBERLINE ) .

Myślą przewodnia filmu jest ukazanie  prestiżu okien Amberline w kontekście  wysokiej jakości i wyjątkowego piękna.  Naszym celem w tym przekazie  było pobudzenie emocji związanych z poczuciem bezpieczeństwa i komfortu.

Jako uzupełnienie  powyższej myśli   w kolejnych odcinkach cyklu pokazaliśmy , że nasze okna mogą być elementem twórczejarchitektury.

Film dedykowany jest  właśnie tym, dla których budowa własnego domu to   sztuka kształtowania  własnej przestrzeni; do tych, którzy proces tworzenia własnego domu traktują jako proces twórczy.


 
Niezależnie,  możliwość  wystawienia naszego  filmu przed międzynarodowym forum  jurorskim   uznaliśmy za doskonałą okazję do promocji  nie tylko marki naszego produktu, ale tez marki Polski.
 
Dlaczego akurat ten film –  „Okna z Północy” ?
 
Jakie jest pierwsze skojarzenie , gdy pomyślmy „północ Europy”?

Pierwszymi skojarzeniami są  solidność, wytrwałość , wytrzymałość, życie w zgodzie z naturą.

Dokładnie takie są nasze okna.  Okna Amberline są solidne, trwałe, wytrzymałe i przyjazne naturze ( energooszczędne).

Zatem  okna z Północy to właśnie okna Amberline -  okna z Kołobrzegu .

 

 

źródło: Amberline Sp. z o.o.