Krispol rozszerza telewizyjną kampanię sponsorską
Krispol rozszerza telewizyjną kampanię sponsorską

Krispol, czołowy producent bram garażowych, okien i rolet, rozszerza kampanię telewizyjną zapoczątkowaną spotami sponsorskimi przed wybranymi meczami T-Mobile Ekstraklasy. 

- Nasza kampania będzie prowadzona pod hasłem ,,KRISPOL – bramy, okna, rolety do Twojego domu”. Jej celem jest  wzmocnienie wizerunku firmy jako producenta kompleksowych rozwiązań najwyższej jakości – mówi Anna Michalak-Siezieniewska, manager ds. Public Relations - Spoty telewizyjne przedstawiają produkty marki Krispol w kontekście rodzinnym. Ich przyjazny i pogodny klimat nawiązuje do hasła „KRISPOL – Bliżej Ciebie”. Odzwierciedla ono filozofię firmy, która stawia sobie ambitny cel bycia jak najbliżej klientów i ich codziennych potrzeb.

Krispol towarzyszy rozgrywkom T-Mobile Ekstraklasy już czwarty sezon z rzędu. Nowy billboard sponsorski miał swoją premierę 19 lipca na antenie Canal+ Sport. Od sierpnia będzie go można zobaczyć także w TVN (Dzień Dobry Wakacje) oraz kanałach tematycznych Polsatu (Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Film, Polsat Food), Discovery (Discovery, Discovery Science, Discovery Turbo Xtra, TLC), AXN, Comedy Central, BBC Entertainment i BBC Knowledge. 

Spot zrealizowała poznańska agencja Kiwigroup, na co dzień współpracująca z Krispolem.

 

 

źródło: Krispol