W ostatnim tygodniu marca br. rozpoczęła się nowa, ogólnopolska kampania reklamowo - wizerunkowa firmy Sokółka Okna i Drzwi SA, polskiego producenta okien i drzwi. Są to największe i najbardziej intensywne działania marketingowe Spółki od ośmiu lat. Za kreację kampanii, odpowiadają agencje Umbrella Marketing Group z Warszawy oraz 4e z Białegostoku.
Sokółka SA to jeden z największych producentów stolarki okiennej i drzwiowej, działający na polskim rynku od początku lat 70-tych. Podstawowymi produktami Spółki są drewniane okna i drzwi, stanowiące około 60% oferty.
W kwietniu br. rusza, największa od 8 lat, kampania reklamowa Spółki. Grupą docelową działań są mieszkańcy dużych i średnich miast, w wieku 35-50 lat, którzy przy zakupie produktów kierują się przede wszystkim jakością. Akcent w działaniach marketingowych oraz kreacji reklamowej, położony został na najważniejsze wyróżniki marki: naturalność, jakość oraz estetykę.
Sokółka jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek na polskim rynku. Kampania ma na celu „odświeżenie” wizerunku oraz podkreślenie najważniejszych cech firmy. Motywem przewodnim spotów reklamowych, będą drzewo i okno, odzwierciedlające najważniejszą cechę naszych produktów – ich naturalność. – powiedział Andrzej Rzempoluch, Dyrektor ds. Handlowych i Członek Zarządu Sokółka Okna i Drzwi SA.
Za zaplanowanie kampanii reklamowej w mediach, odpowiedzialny jest dom mediowy Starlink. Intensywne działania obejmują zarówno media lokalne, jak i ogólnopolskie, w tym telewizję i radio. Reklama w prasie opierać się będzie na specjalistycznych tytułach branżowych oraz najpopularniejszych czasopismach wnętrzarskich. Kampania reklamowa będzie wspierana przez intensywne działania public relations.
Budżet kampanii wynosi 750000 zł/netto. Kampania będzie trwać od 24 marca do końca kwietnia.