DOBRA MARKA 2013 dla SOKÓŁKA OKNA I DRZWI S.A.
DOBRA MARKA 2013 dla SOKÓŁKA OKNA I DRZWI S.A.

W kategorii „okna” programu DOBRA MARKA 2013 - Jakość, Zaufanie, Renoma pozycję lidera podtrzymała SOKÓŁKA Okna i Drzwi. Wyróżnienie to docenia najlepiej rozwijające się i rokujące marki na polskim rynku.

Tytuł DOBRA MARKA Jakość, Zaufanie, Renoma, którym SOKÓŁKA Okna i Drzwi rok po roku jest nagradzana świadczy o tym, że rynek (a więc Klienci) wybiera jakość, tradycję i sprawdzone, nowoczesne rozwiązania. Starania, by drewniane okna z Sokółki zasługiwały na miano najlepszych, nieprzerwanie trwają od ponad 40 lat. Firma stale inwestuje w rozwój, co pozwala na realizację coraz bardziej wymagających wyzwań, a wszystko po to, by tworzyć cieszące się renomą najlepsze produkty.

Program DOBRA MARKA prowadzony pod patronatem Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk działa w oparciu o badania rynkowe, których celem jest określenie wartości, aktywności i rozpoznawalności poszczególnych brandów. W badaniu oceniano stopień zaufania klientów, pozycję rynkową i siłę oddziaływania marki oraz jakość produktów. Badania tego typu są dla firmy cennym wyznacznikiem działań i potwierdzeniem ich skuteczności.

 

SOKÓŁKA Okna i Drzwi S.A. należy do kluczowych polskich producentów drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej. Od 2006 roku firma dołączyła do międzynarodowej grupy INWIDO AB skupiającej europejskich producentów stolarki otworowej i będącej jednym z największych producent ów w północnej części Europy. 

 

 

 

 

 

 

źródło: Sokółka Okna i Drzwi SA