Skip to main content

#ASM research solutions strategy


Polska wciąż na czele eksportu stolarki otworowej – jak radzimy sobie na tle Europy?

 

Jeszcze niedawno kluczowym rynkiem zbytu dla polskich producentów była Europa. Dziś widać, że firmy, które trzymają się tylko tego kierunku, zaczynają tracić przewagę. Wzrost kosztów, spadek nowych inwestycji i zmieniające się potrzeby klientów sprawiają, że samo „dobrej jakości okno” to już za mało. Liczy się elastyczność, innowacje i umiejętność dostosowania się do nowych realiów. Jednym słowem rynek stolarki otworowej dynamicznie się zmienia. Kto nadąży za zamianami, a kto zostanie w tyle? Odpowiedzi znajdują się w najnowszych danych rynkowych.

czytaj dalej

Które marki budowlane zdobędą uznanie wśród specjalistów w 2025 roku? Wyniki badania rynku będą ogłoszone w czerwcu

 

W czerwcu zostanie ogłoszony ranking najlepszych marek budowlanych, oparty na badaniach rynku. To już 21. edycja projektu badawczego, którą przeprowadza firma ASM Research Solutions Strategy. Ankieta, w której uczestniczy kilka tysięcy wykonawców, ma na celu zebranie ich opinii na temat produktów i usług w branży budowlanej. Dzięki temu zarówno producenci, jak i inwestorzy uzyskają cenne informacje, które pomogą w wyborze najlepszych materiałów do budowy lub remontów.

czytaj dalej

Własny dom – realna inwestycja czy tylko marzenie

 

Nie od dzisiaj wiadomo, że posiadanie własnego domu daje poczucie bezpieczeństwa. To też oznaka prestiżu i gwarant większej swobody. Co jednak w sytuacji, gdy na budowę własnego „raju” może pozwolić sobie coraz mniej osób? Czy producenci materiałów budowlanych odczują mniejszy popyt na nowe budownictwo jednorodzinne?

czytaj dalej