Together  for Better”<br>
Nowa strategia komunikacji i identyfikacji Reynaers Aluminium
Together for Better”<br> Nowa strategia komunikacji i identyfikacji Reynaers Aluminium

Silne nastawienie na Partnera, jego potrzeby i otoczenie biznesowe to główne hasła nowej strategii komunikacji Reynaers Aluminium, „Together for Better”, będącej hołdem dla ponad 50-letniej współpracy Reynaers z Partnerami. Start kampanii został zaplanowany na 7 listopada br, podczas targów Batimat w Paryżu.

Wprowadzając nową strategię komunikacji i identyfikacji, Reynaers Aluminium pragnie podkreślić wyjątkowy charakter ponad 50-letniej ścisłej współpracy ze swoimi Partnerami: architektami, inwestorami i wykonawcami. Z badań przeprowadzanych przez firmę wynika, że Partnerzy postrzegają Reynaers jako niezawodnego dostawcę solidnych rozwiązań z aluminium, gotowego do realizacji trudnych i ciekawych pomysłów, w pełni odpowiadających ich potrzebom.
Najlepszym dowodem na istnienie wyjątkowej synergii pomiędzy Reynaers a naszymi Partnerami są wspólne projekty. Z długoletniego doświadczenia firmy wynika, że najbardziej interesujące projekty i rozwiązania technologiczne powstają właśnie w trakcie inspirujących spotkań z architektami, inwestorami czy projektantami. Nasza nowa strategia komunikacji jest swego rodzaju hołdem dla Partnerów – chcemy wyraźnie podkreślić, że razem rzeczywiście możemy więcej – mówi Martine Reynaers, CEO Reynaers Aluminium.

Niezawodny kontakt
Prawdziwe partnerstwo angażuje obie strony – każda z nich odnosi korzyści z bycia partnerem. Tak też się dzieje w Reynaers Aluminium: unikalność relacji polega na szybkim kontakcie ze wszystkimi pracownikami na każdym szczeblu, skutecznym rozwiązywaniu problemów i gotowości pomocy na każdym etapie projektu – niezależnie od tego czy chodzi o kreację niestandardowego produktu, czy też o dodatkowy transport na teren budowy.
W relacjach Reynaers z Partnerami kluczową rolę odgrywa także prezentacja wspólnych oczekiwań od początku współpracy. Dzięki temu projekty, w których Reynaers bierze udział, spełniają najwyższe standardy jakości, zarówno jeśli chodzi o stronę technologiczną, jak i estetyczną. Takie połączenie to prawdziwa rzadkość na rynku.
Odpowiadając na potrzeby Partnerów, pokazujemy naszą wiedzę i gotowość do działania. Dając konkretne odpowiedzi, wychodzimy poza prosty schemat marketingowy B2B, charakterystyczny dla biznesu sprzed kilku lat. Staramy się być jak najbliżej Partnera, szukamy wspólnej płaszczyzny dialogu. To my jesteśmy dla Partnera, a nie Partner dla naspodsumowuje Rafał Sadzyński, Prezes Reynaers Polska.

Badania i rozwój
Jedną z najważniejszych platform współpracy z Partnerami jest Instytut Reynaers, mający swoją siedzibę w Duffel w Belgii. Instytut - to unikatowa na skalę europejską inicjatywa: połączenie specjalistycznej wiedzy i doświadczenia architektów, inwestorów, wykonawców oraz pracowników firmy. Mimo że mieści się w Belgii, efekty jego działalności wykraczają daleko poza granice jednego państwa; to międzynarodowe forum wymiany informacji a także źródło inspiracji dla osób zaangażowanych w proces budowy.
Dotychczasowa forma graficzna Reynaers Aluminium oraz slogan „We Bring Aluminium to Life” podkreślały, że dzięki rozwiązaniom i innowacyjnym pomysłom Reynaers może urzeczywistnić ideę i projekt Partnera. Teraz firma idzie o krok dalej: znając konkretne oczekiwania Partnera, Reynaers akcentuje niezawodność współpracy:
Together for Better” – tylko działając razem, jesteśmy w stanie odnieść prawdziwy sukces.