 
                        Silne nastawienie na Partnera, jego potrzeby i otoczenie biznesowe to główne hasła nowej strategii komunikacji Reynaers Aluminium, „Together for Better”, będącej hołdem dla ponad 50-letniej współpracy Reynaers z Partnerami. Start kampanii został zaplanowany na 7 listopada br, podczas targów Batimat w Paryżu.
Wprowadzając  nową strategię komunikacji i identyfikacji, Reynaers Aluminium  pragnie podkreślić wyjątkowy charakter ponad 50-letniej ścisłej  współpracy ze swoimi Partnerami: architektami, inwestorami i  wykonawcami. Z badań przeprowadzanych przez firmę wynika, że  Partnerzy postrzegają Reynaers jako niezawodnego dostawcę solidnych  rozwiązań z aluminium, gotowego do realizacji trudnych i ciekawych  pomysłów, w pełni odpowiadających ich potrzebom. 
Najlepszym  dowodem na istnienie wyjątkowej synergii pomiędzy Reynaers a  naszymi Partnerami są wspólne projekty.  Z długoletniego doświadczenia firmy wynika, że najbardziej  interesujące projekty i rozwiązania technologiczne powstają  właśnie w trakcie inspirujących spotkań z architektami,  inwestorami czy projektantami. Nasza nowa strategia komunikacji jest  swego rodzaju hołdem dla Partnerów – chcemy wyraźnie podkreślić,  że razem rzeczywiście możemy więcej –  mówi Martine  Reynaers, CEO Reynaers Aluminium.
Niezawodny kontakt
Prawdziwe  partnerstwo angażuje  obie strony – każda z nich odnosi korzyści z bycia partnerem. Tak  też się dzieje w Reynaers Aluminium: unikalność relacji polega na  szybkim kontakcie ze wszystkimi pracownikami na każdym szczeblu,  skutecznym rozwiązywaniu problemów i gotowości pomocy na każdym  etapie projektu – niezależnie od tego czy chodzi o kreację  niestandardowego produktu, czy też o dodatkowy transport na teren  budowy.  
W  relacjach Reynaers z  Partnerami kluczową  rolę odgrywa także prezentacja wspólnych oczekiwań od początku  współpracy. Dzięki temu projekty, w których Reynaers bierze  udział, spełniają najwyższe standardy jakości, zarówno jeśli  chodzi o stronę technologiczną, jak i estetyczną. Takie połączenie  to prawdziwa rzadkość na rynku.
  Odpowiadając  na potrzeby Partnerów,  pokazujemy naszą wiedzę i gotowość do działania. Dając  konkretne odpowiedzi, wychodzimy poza prosty schemat marketingowy  B2B, charakterystyczny dla biznesu sprzed kilku lat. Staramy się być  jak najbliżej Partnera, szukamy wspólnej płaszczyzny dialogu. To  my jesteśmy dla Partnera, a nie Partner dla nas – podsumowuje Rafał  Sadzyński, Prezes Reynaers Polska.
Badania i rozwój
Jedną  z najważniejszych platform współpracy z Partnerami jest Instytut  Reynaers, mający  swoją siedzibę w Duffel w Belgii. Instytut  - to unikatowa na skalę europejską inicjatywa: połączenie  specjalistycznej wiedzy i doświadczenia architektów, inwestorów,  wykonawców oraz pracowników firmy. Mimo że mieści się w Belgii,  efekty jego działalności wykraczają daleko poza granice jednego  państwa; to międzynarodowe forum wymiany informacji a także źródło  inspiracji dla osób zaangażowanych w proces budowy.
Dotychczasowa  forma graficzna Reynaers  Aluminium oraz slogan „We Bring Aluminium to Life” podkreślały,  że dzięki rozwiązaniom i innowacyjnym pomysłom Reynaers może  urzeczywistnić ideę i projekt Partnera. Teraz firma idzie o krok  dalej: znając konkretne oczekiwania Partnera, Reynaers akcentuje  niezawodność współpracy:
„Together  for Better” – tylko  działając razem, jesteśmy w stanie odnieść prawdziwy sukces.  
 
                        .webp) 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                 
                                                