Salamander i Grupa SOLO na targach w Rzeszowie
Salamander i Grupa SOLO na targach w Rzeszowie

W dniach od 10 do 12 września 2010 r. w Hali Widowiskowo-Sportowej "PODPROMIE" w Rzeszowie odbyła się jesienna edycja największych na Podkarpaciu Targów Budownictwa, Wyposażenia Wnętrz i Ogrodów, Targów Nieruchomości oraz Targów Techniki Grzewczej i Instalacyjnej. Wśród wystawców nie zabrakło partnerów handlowych Brügmann S.A., których przedstawicielem była Grupa SOLO ze Stalowej Woli, produkująca od niedawna okna i drzwi w systemie Salamander.

Rzeszowskie targi w tym roku odwiedziło ponad 12 tys. Osób. Miały one okazję zapoznać się z ofertą ponad 200 wystawców z branży okiennej, producentów i dystrybutorów materiałów budowlanych, wykończeniowych i instalacyjnych, mebli oraz elementów wyposażenia wnętrz i ogrodów.  Zestawienie w tym samym czasie trzech różnych imprez targowych było nie przypadkowe. Stanowiło jakby pełnię oferty dla klientów zainteresowanych nie tylko planowaniem budowy, ale także będących w jej trakcie, czy już po. Zwiedzający mogli uzyskać kontakty do firm aranżacyjnych, pomagających urządzić nie tylko dom, ale również i własny ogród (Podkarpackie Targi Budownictwa Wyposażenia Wnętrz i Ogrodów). Uzupełnieniem były Podkarpackie Targi Nieruchomości, przedstawiające ofertę rynku pierwotnego i wtórnego, oraz instytucji kredytujących nieruchomości oraz Targi Techniki Grzewczej i Instalacyjnej, prezentujące nowoczesne techniki i technologie branży instalacyjnej.

Stoisko Grupy SOLO cieszyło się sporym powodzeniem. Nie brakowało ani rozmów z klientami indywidualnymi, ani z inwestorami. Zaprezentowane okna z profili Salamander (Streamline oraz 3D) przyciągały wzrok i budziły zainteresowanie,. Fakt ten nie był bez znaczenia dla właściciela Grupy SOLO, będącego jeszcze rok temu dealerem, a teraz występującym po raz pierwszy w roli producenta stolarki okienno-drzwiowej.

Liczba zwiedzających, jak i mnogość składanych zapytań pokazała sens organizowania tego typu imprez a także znaczenie wystawiania się i docierania taką formą do klienta, co potwierdziły dodatkowo relacje naszego wystawcy, najwyraźniej zadowolonego z prezentacji na targach.