Firma PAGEN, jeden z wiodących polskich producentów okien, drzwi, rolet i bram garażowych w ubiegłym roku zmieniła wizerunek, wprowadzając do komunikacji nowe logo wraz z nową identyfikacją wizualną i strategią marketingową. W tym roku producent wchodzi w najistotniejszy - bo dotyczący procesów sprzedaży - etap rebrandingu i już można zobaczyć jego pierwsze efekty!
Firma zaprezentowała właśnie nową odsłonę Salonu Sprzedaży w Bochni i zapowiada kolejne rewitalizacje m.in. w Tarnowie, Nowym Sączu i Krakowie. Aktywnie pracuje także nad rozwojem zarówno własnej, jak i dealerskiej sieci sprzedaży, stawiając na lojalnych i sprawdzonych Partnerów, wspieranych w ramach programu PAGEN Premium Partner.
Obecny etap rozwoju naszej firmy to odpowiedni moment na nowe otwarcie – zarówno w sprzedaży realizowanej w naszych salonach firmowych, ale także w salonach naszych kluczowych partnerów. Konsekwentnie rozwijamy naszą sieć sprzedaży i proponujemy elastyczne możliwości współpracy dystrybutorom, których zainteresowała nasza kompleksowa oferta i aktywność rynkowa. Ostatnie miesiące to okres wytężonej pracy, spotkań, prezentacji projektów i rozmów z dystrybutorami z całej Polski – powiedziała Anita Wierciak-Kaperek, Dyrektor ds. Sprzedaży odpowiedzialna za rynek polski.
Projektując nowe salony sprzedaży Firmie zależy przede wszystkim na podkreśleniu zmian w ofercie, która w chwili obecnej nie ogranicza się już tylko do stolarki okiennej. Wśród asortymentu prezentowanego w przytulnie urządzonym salonie oprócz okien PVC i okien aluminiowych, Klienci mogą obejrzeć m.in. drzwi wejściowe, bramę garażową, ale także coraz bardziej popularne żaluzje fasadowe i rolety adaptacyjne. Co za tym idzie, Klienci w jednym miejscu mogą dokonać zakupu wszystkich produktów niezbędnych „do zamknięcia” ich domu w stanie surowym.
W Salonie w Bochni postawiliśmy także na rozwiązania Smart Home – wyposażając bramę w napęd Somfy Dexxo Optimo RTS PB Io i fotokomórkę Somfy Master PRO, rolety tekstylne w napęd Somfy Maestria+ oraz sterowanie Somfy Situo 5 VAR A/M Io, rolety adaptacyjne w napęd Oximo M50 Io-10/17, żaluzje fasadowe w napęd Somfy J406 Io Protect oraz drzwi aluminiowe Premium Line z zasuwnicą Winkhaus blueMatic EAV3 w elektroniczną kontrolę dostępu bluetooth&code – wylicza Anita Wierciak-Kaperek.
Aranżacja nowych salonów firmowych bazuje na identyfikacji wizualnej utrzymanej w odcieniach bieli, czerni i czerwieni, a jej spójność dodatkowo podkreślają wielkoformatowe fotografie bohaterów spotów reklamowych firmy PAGEN, które emitowane są obecnie na antenach TVN24 i HGTV. Nowy system identyfikacji będzie sukcesywnie wdrażany we wszystkich wykorzystywanych przez firmę nośnikach reklamowych, a zmiany sukcesywnie wprowadzone zostaną także w pozostałych salonach firmowych i salonach partnerskich.
źródło: PAGEN