W dniach 4 – 8.11.2019 r. w Paryżu odbyły się jedne z największych targów branży budowlanej BATIMAT. To prestiżowe wydarzenie, organizowane cyklicznie co dwa lata, przyciąga do stolicy Francji tłumy klientów biznesowych, poszukujących nowych rozwiązań i wiarygodnych dostawców.
W tym roku marka DAKO na stoisku wielkości 120 m2 zaprezentowała połączenie tradycyjnych produktów wysokiej jakości, z których słynie, z innowacyjnymi rozwiązaniami w zakresie Inteligentnego Domu.
Połączenie tradycji z nowoczesnością
Odwiedzający stoisko DAKO mogli zapoznać się z szerokim przekrojem oferty produktów, takich jak: aluminiowe drzwi nakładkowe z dekorem kamiennym, nowoczesne drzwi harmonijkowe czy brama garażowa z funkcjonalnym prowadzeniem N oraz nowatorskimi rozwiązaniami w zakresie zarządzania inteligentnym domem SMART CONNECT, w tym m.in. e-Klamkę, umożliwiającą kontrolę położenia klamki okiennej za pośrednictwem aplikacji, a także drzwi wejściowe otwierane i zamykane przy pomocy smartfona.
Jesteśmy obecni na rynku francuskim od 15 lat i dobrze znamy specyfikę tego rynku. Fascynuje nas jak sprawnie Francuzi łączą tradycyjne elementy stolarki z innowacyjnymi rozwiązaniami, dlatego w tym roku postawiliśmy na połączenie tych dwóch elementów i pokazanie ich na naszym stoisku. Cieszymy się, że spotkało się to pozytywnym odzewem nie tylko francuskich klientów, bo pamiętajmy, że BATIMAT to tak naprawdę wydarzenie globalne, na które zjeżdżają się profesjonaliście ze wszystkich zakątków świata – podkreśla Karolina Kaczor, Dyrektor. ds. sprzedaży
Przepis na sukces
Tegoroczne targi oceniam jako bardzo udane! Nasze stoisko cieszyło się naprawdę dużym zainteresowaniem. Odbyliśmy mnóstwo ciekawych rozmów, nawiązaliśmy dużo wartościowych kontaktów. Dodatkowo była to też okazja by zaprosić francuskich Partnerów Handlowych do świętowania Jubileuszu 25-lat istnienia marki DAKO, który w tym roku obchodzimy – podsumowuje Karolina Kaczor.
Sukces marki DAKO na targach BATIMAT to efekt połączenia trzech niezbędnych elementów: konkurencyjnej oferty, wielomiesięcznych przygotowań oraz profesjonalnego zespołu doradców, którzy przez te kilka intensywnych dni fachowo prezentowali ofertę produktów marki oraz przedstawiali korzyści płynące z wyboru marki DAKO jako rzetelnego partnera biznesowego.
BATIMAT to ostatnie wydarzenie targowe dla DAKO w tym roku, jednak w roku 2020 marka nadal planuję akcentować swoją obecność na rynkach eksportowych, co wiążę się z obecnością na najważniejszych imprezach branżowych m.in.: we Włoszech, Belgii czy Niemczech.
źródło: DAKO