New Trendy na targach Warsaw Home 2019
New Trendy na targach Warsaw Home 2019

New TrendyKilka dni temu zakończyła się czwarta edycja targów Warsaw Home. Wydarzenie to, mimo krótkiego stażu, jest jedną z najważniejszych imprez targowych branży wyposażenia wnętrz w Europie Środkowo-Wschodniej. Wśród polskich i zagranicznych wystawców nie mogło zabraknąć marki New Trendy.

Targi Warsaw Home, wpisały się już w kalendarz wydarzeń, w których trzeba wziąć udział. Uczestnictwo w wydarzeniu jest doskonałą okazją do zaprezentowania swoich produktów szerokiemu gronu odbiorców (w tym roku aż 75 tys. zwiedzających) – architektom, inwestorom, dziennikarzom, blogerom oraz klientom indywidualnym.

W czerni i zieleni

Stoisko New Trendy przyciągało zwiedzających ekspozycją zaaranżowaną w modnych kolorach – czerni i butelkowej zieleni. Zresztą o czerni w kontekście łazienek mówi się ostatnio bardzo dużo, zwłaszcza za sprawą ogromnej popularności kabin prysznicowych z czarnymi okuciami. Kilka takich modeli można było obejrzeć na stoisku New Trendy. Wśród prezentowanych czarnych produktów znalazły się kabina New Renoma Black z szybami ozdobionymi nadrukiem kraty (idealna do wnętrz w stylu industrialnym i loftowym), wnękowa kabina New Soleo Black, New Modus Black w wersji walk-in, ze ściankami z czarną ramką oraz brodzik Mori z konglomeratu o strukturze kamienia naturalnego. Ponadto jedną z „gwiazd” stoiska była minimalistyczna kabina z zaprojektowanej przez Łukasza Paszkowskiego kolekcji Eventa.

New TrendyNew Trendy

Architekci, projektanci oraz klienci indywidualni mogli zapoznać się z ofertą New Trendy – z bliska przyjrzeć się detalom, sprawdzić, jak otwierają się drzwi czy nawet „przymierzyć się” do kabiny. Przez całe cztery dni targów specjaliści z New Trendy odpowiadali na rozmaite pytania dotyczące produktów, możliwości, współpracy.

New Trendy na scenie

Targi to nie tylko stoiska, ale także ciekawe wykłady, prezentacje i panele dyskusyjne. W piątek, drugiego dnia imprezy, na scenie Warsaw Build odbyła się prezentacja raportu wzorniczego z targów ISH we Frankfurcie i Cersaie w Bolonii, poprowadzona przez analityczkę trendów, dr Agnieszkę Polkowską z TrendSpot oraz Zofię Malicką z agencji Profundo, a następnie o trendach w łazienkach i sytuacji rynkowej porozmawiali przedstawiciele firm z branży, m.in. Aleksandra Nowocień-
-Żukowska, Kierownik Działu Marketingu New Trendy, Liliana Kaczmarczyk, Specjalista ds. Marketingu Ferro, Michał Drożdż, Dyrektor ds. Strategii Produktowej Paradyż, Michał Roszkowski, projektant, założyciel marki Fewchairs oraz architekt Paweł Wyrzykowski z Wyrzykowski Studio. Zarówno raport, jak i rozmowa ekspertów potwierdziły prawdziwy boom na czarne kabiny prysznicowe – można się spodziewać, że kolor czarny zagościł w łazienkach na dobre.

 

źródło: New Trendy