Kilka dni temu zakończyła się czwarta edycja targów Warsaw Home. Wydarzenie to, mimo krótkiego stażu, jest jedną z najważniejszych imprez targowych branży wyposażenia wnętrz w Europie Środkowo-Wschodniej. Wśród polskich i zagranicznych wystawców nie mogło zabraknąć marki New Trendy.
Targi Warsaw Home, wpisały się już w kalendarz wydarzeń, w których trzeba wziąć udział. Uczestnictwo w wydarzeniu jest doskonałą okazją do zaprezentowania swoich produktów szerokiemu gronu odbiorców (w tym roku aż 75 tys. zwiedzających) – architektom, inwestorom, dziennikarzom, blogerom oraz klientom indywidualnym.
W czerni i zieleni
Stoisko New Trendy przyciągało zwiedzających ekspozycją zaaranżowaną w modnych kolorach – czerni i butelkowej zieleni. Zresztą o czerni w kontekście łazienek mówi się ostatnio bardzo dużo, zwłaszcza za sprawą ogromnej popularności kabin prysznicowych z czarnymi okuciami. Kilka takich modeli można było obejrzeć na stoisku New Trendy. Wśród prezentowanych czarnych produktów znalazły się kabina New Renoma Black z szybami ozdobionymi nadrukiem kraty (idealna do wnętrz w stylu industrialnym i loftowym), wnękowa kabina New Soleo Black, New Modus Black w wersji walk-in, ze ściankami z czarną ramką oraz brodzik Mori z konglomeratu o strukturze kamienia naturalnego. Ponadto jedną z „gwiazd” stoiska była minimalistyczna kabina z zaprojektowanej przez Łukasza Paszkowskiego kolekcji Eventa.
Architekci, projektanci oraz klienci indywidualni mogli zapoznać się z ofertą New Trendy – z bliska przyjrzeć się detalom, sprawdzić, jak otwierają się drzwi czy nawet „przymierzyć się” do kabiny. Przez całe cztery dni targów specjaliści z New Trendy odpowiadali na rozmaite pytania dotyczące produktów, możliwości, współpracy.
New Trendy na scenie
Targi to nie tylko stoiska, ale także ciekawe wykłady, prezentacje i panele dyskusyjne. W piątek, drugiego dnia imprezy, na scenie Warsaw Build odbyła się prezentacja raportu wzorniczego z targów ISH we Frankfurcie i Cersaie w Bolonii, poprowadzona przez analityczkę trendów, dr Agnieszkę Polkowską z TrendSpot oraz Zofię Malicką z agencji Profundo, a następnie o trendach w łazienkach i sytuacji rynkowej porozmawiali przedstawiciele firm z branży, m.in. Aleksandra Nowocień-
-Żukowska, Kierownik Działu Marketingu New Trendy, Liliana Kaczmarczyk, Specjalista ds. Marketingu Ferro, Michał Drożdż, Dyrektor ds. Strategii Produktowej Paradyż, Michał Roszkowski, projektant, założyciel marki Fewchairs oraz architekt Paweł Wyrzykowski z Wyrzykowski Studio. Zarówno raport, jak i rozmowa ekspertów potwierdziły prawdziwy boom na czarne kabiny prysznicowe – można się spodziewać, że kolor czarny zagościł w łazienkach na dobre.
źródło: New Trendy