W lutym firma KRISPOL ogłosiła swój nowy koncept innowacyjnych salonów sprzedaży KRISHOME. Przez niespełna rok do projektu dołączyły kolejne firmy, a KRISHOME otrzymał ważne wyróżniania, a także został zakwalifikowany jako uczestnik kampanii DOBRY MONTAŻ.
KRISHOME to gotowy pomysł na biznes. Inwestor otrzymuje koncepcję własnego salonu, projekt architektoniczny wnętrza, wsparcie marketingowe, ale przede wszystkim najlepszej jakości produkty z zakresu stolarki otworowej, marka KRISPOL jest już znana nie tylko w Polsce, ale i Europie. Nic więc dziwnego, że od lutego sieć dynamicznie się rozrosła. – Jako pomysłodawca całego konceptu KRISPOL daje inwestorowi pełny zakres wsparcia i pomocy. Od najważniejszego – produktów, które dzięki innowacyjności otrzymują wiele prestiżowych nagród, przez koncepcję wizualną salonu, na strategii marketingowej kończąc. Dbamy również o odpowiednią edukację zapewniając szereg bezpłatnych szkoleń produktowych dla handlowców i montażowych dla fachowców – mówi Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży Krajowej firmy KRISPOL.
Projekt KRISHOME mocno się rozwinął przez miniony rok. Pomysłodawca cyklicznie organizuje szkolenia z zakresu wiedzy produktowej i montażu. Centrum Konferencyjne KRISPOL się rozrasta i już niedługo zakres wydarzeń poszerzy się o kolejne obszary, dedykowane szkolenia z zakresu sprzedaży poprowadzi Marcin Garbaciak, wieloletni Regionalny Szef Sprzedaży firmy. – Wiedza i praktyka. To na to postawię nacisk na moich szkoleniach dla partnerów. Długoletnia praca w branży zaowocowała doświadczeniem, którym teraz podzielę się z handlowcami z salonów KRISHOME – mówi szkoleniowiec.
Firma KRISPOL stawia nie tylko na wysokie standardy w zakresie parametrów technicznych produktów, ale szczególną uwagę przykłada również do montażu. Udział w kampanii DOBRY MONTAŻ, organizowanej przez związek Polskie Okna i Drzwi jest tego potwierdzeniem. – Do projektu DOBRY MONTAŻ dołączyły firmy, które gwarantują najwyższe standardy montażu. Dla nas, pomysłodawców konceptu KRISHOME, edukacja w tym zakresie ma bardzo duże znaczenie. Prawidłowo wykonany montaż i regularne serwisowanie zapewnia klientowi 5-letnią gwarancję na produkty z linii HOME, z jego perspektywy jest więc kluczowy – dodaje Marcin Garbaciak.
Wszystkie salony KRISHOME otrzymały certyfikat DOBRY MONTAŻ, co potwierdza, że można tu liczyć na świetnych fachowców z zakresu instalowania stolarki otworowej. Wbrew pozorom znalezienie takich osób na rynku wcale nie jest proste, a miejsca pracy czekają na specjalistów. W grudniu ub.r. Ministerstwo Edukacji Narodowej zakwalifikowało „montera stolarki budowlanej” do zawodów szkolnictwa wyższego, a w kwietniu br. opublikowało podstawę programową nauczania tej profesji. KRISPOL aktywnie wspiera szkoły, które utworzyły w swoich placówkach klasy o takim profilu. Wiosną w siedzibie firmy we Wrześni uczniowie z trzech szkół przejdą szkolenia produktowe i montażowe pod okiem najlepszych specjalistów. Wrzesińskie przedsiębiorstwo zapewnia również, że po skończeniu edukacji, udzieli młodym fachowcom pomocy w znalezieniu pracy w salonach KRISHOME.
źródło: Krispol