Od 1 października 2018 roku, nowi specjaliści wzmocnią działania marketingowe prowadzone na rzecz marki KRISPOL.
Stanowisko ds. PR-u i Content Marketingu objęła Patrycja Haremska. Jej zadaniem będzie tworzenie spójnego wizerunku spółki, a także kontynuowanie działań z zakresu content marketingu. Patrycja Haremska, mimo młodego wieku, posiada bogate doświadczenie w public relations. Poprzednio współpracowała z branżą deweloperską oraz szkoleniową. Ostatnie lata budowała wiedzę ekspercką współpracując z Magazynem Sprawny.marketing, również jako autor tekstów. Prywatnie miłośniczka brandów, kreatywnych reklam, social mediów, rozwijająca własną markę Thinks Are Things.
Koordynację działań online przejmie Paweł Orwat. Jego kluczowym zadaniem będzie jednak rozwijanie narzędzi internetowych oraz rozwiązań mobile. Prywatnie: fotograf, filmowiec, grafik – tej pasji poświęca wszystkie wolne chwile.
– KRISPOL od lat stara się odpowiadać na konkretne potrzeby klientów w zakresie zakupu okien, rolet, drzwi i bram. Bardzo dbamy, aby nasze komunikaty były merytoryczne, obrazowe, ale także kreatywne i ciekawe dla inwestorów. Śledzimy innowacje marketingowe, dlatego cieszę się, że teraz będziemy mogli je szybciej implementować. Zespół marketingowy KRISPOL jest już w pełnym składzie i otwieramy nowy rozdział. – mówi Katarzyna Kozłowska, Marketing Manager w KRISPOL.
KRISPOL jest wiodącym europejskim producentem bram i stolarki otworowej. Firma jest obecna w branży budowlanej od prawie 30 lat. Oferuje kompleksowe, nowoczesne rozwiązania dla domu i przemysłu, w tym bramy, okna, rolety i drzwi.
źródło: Krispol