Marka Porta Drzwi została partnerem See Bloggers 2018 – największego wydarzenia dla twórców internetowych w Polsce. Na potrzeby imprezy przygotowała również wygodną i nowoczesną przestrzeń, na której nieszablonowo zaprezentowała drzwi, m.in. z funkcją ładowania telefonów. Tegoroczna edycja imprezy odbyła się w dn. 23 – 24 czerwca w Łodzi.
- Z wielką ciekawością podjęliśmy się uczestnictwa w wydarzeniu, które w jednym miejscu skupia tak wielu wpływowych twórców. Możliwość spotkania się z nimi to dla nas okazja, aby lepiej poznać ich środowisko i osobiście nawiązać z nimi kontakty. Przy okazji jest to też sposób, by nieco bardziej przybliżyć im naszą markę, pokazać w ciekawy sposób, jak wiele funkcji mogą pełnić drzwi, a zarazem budować pozytywny wizerunek Porta w świecie influencerów – mówi Piotr Chodak, Kierownik ds. PR i Digital Marketingu Porta KMI Poland.
See Bloggers co roku przyciąga wiele osób, w tym twórców internetowych (blogerów, youtuberów, instagramerów, itd.) oraz specjalistów z różnych branży. W tegorocznej edycji weźmie udział blisko 2 tys. influencerów. Pojawią się tam również goście specjalni – prelegenci tegorocznej edycji, a wśród nich m.in. Kasia Nosowska, Ula Chincz, Urszula Dudziak, Jurek Owsiak, Maciej Orłoś, Omenaa Mensah, Sylwester Wardęga oraz inne znane osoby, które tworzą w internecie.
źródło: Porta KMI Poland