Nowa odsłona strony internetowej Effect Glass na wiosnę
Nowa odsłona strony internetowej Effect Glass na wiosnę

Producent szyb zespolonych i szkła hartowanego – Effect Glass zamieścił nową odsłonę swojej witryny internetowej. Strona ma odmienioną szatę graficzną oraz została wyposażona w dodatkowe funkcjonalności.

Layout strony został przygotowany zgodnie z najnowszymi trendami w projektowaniu. Podręczne menu zapewnia intuicyjną i użyteczną nawigację po zawartości serwisu oraz profilach marki w mediach społecznościowych. Na uwagę zasługują modele 3D, które zamieszczono na podstronach, poświęconych produktom firmy.

Spółka postawiła na zaawansowany, najnowszy proces projektowy UX, oparty na trzech kluczowych krokach: przygotowaniu architektury informacji witryny internetowej, prototypowaniu, a następnie programowaniu graficznemu. Aby zwiększyć komfort użytkowania serwisu w ten sposób zaprojektowano m.in. podstrony „Produkty”, „Firma”, „Aktualności” i „Kontakt”. W projekcie zastosowano system zarządzania treścią, dzięki któremu nowa strona internetowa jest w pełni edytowalna. Ponadto wyposażono ją w szereg animacji oraz efektów wizualnych, a także galerie zdjęć  z synchronizowanym podglądem miniatur obrazów oraz wertykalny slider.

Nowy design strony pozwala pełniej zaprezentować ofertę produktów Effect Glass, która systematycznie się rozrasta. Firma wprowadza nowe produkty o jeszcze lepszych parametrach – wraz z coraz powszechniejszym stosowaniem szkła w wielu branżach. Witryna prezentuje szkło specjalne, które dzieli na szkło hartowane ESG, szkło półhartowane TVG i szkło emaliowane. Przybliża również możliwości, jakie gwarantuje centrum obróbki mechanicznej szkła należące do spółki oraz szeroką ofertę szkła zespolonego.

Warto zauważyć, że zmodyfikowana strona jest responsywna - nowy układ i wygląd witryny Effect Glass płynnie dostosowuje się do rozdzielczości ekranów urządzeń mobilnych oraz stacjonarnych, na których jest wyświetlany. Do wykonania serwisu  użyto technologie HTML, CSS, JS, AJAX, PHP. Witryna przeszła też pozytywnie walidację W3C, co świadczy o tym, że zostały w niej utrzymane wszelkie standardy dotyczące jakości kodu.

Stronę zaprojektowała i wdrożyła agencja interaktywna PRIMEO. Obecnie finalizowane są prace optymalizacyjne oraz trwają działania przygotowujące opracowane treści do dalszych działań marketingowych.

 

źródło: Effect Glass