W ramach inicjatywy „Forum wiedzy Inoutic”, której celem jest wymiana wiedzy eksperckiej i najlepszych praktyk, sezon 2018 Inoutic rozpoczął spotkaniem szkoleniowym dla swoich głównych partnerów handlowych. Oprócz informacji o firmie i zwiedzania zakładu produkcyjnego, głównymi punktami dwudniowych spotkań były aspekty technologiczne, a także kwestie prawno-normatywne. Nie zabrakło oczywiście panelu poświęconego nowościom, jakie Inoutic przygotował na ten rok.
W związku z dużym zainteresowaniem, spotkanie odbył o się w 2 terminach: 08-09.02 oraz 14-15.02, łącznie wzięło w nim udział 36 uczestników: właścicieli firm bądź specjalistów odpowiadających w danej firmie za produkcję i technologię. Spotkanie rozpoczęło się od wizyty w zakładzie produkcyjnym i w Centrum Dystrybucyjnym Inoutic, podczas której uczestnicy mieli możliwość przejścia przez wszystkie etapy procesu produkcji profili okiennych, zapoznając się ze szczegółami każdego z nich: od mieszania surowca, poprzez ekstruzję, foliowanie, kontrolę jakości i pakowanie, a także magazynowane i przygotowywane do wysyłki.
Druga część miała charakter teoretyczno-praktyczny. Po prezentacji dotyczącej firmy, oraz jej planów i nowości, jakie pojawią się w ofercie w 2018 roku i pozwolą klientom wyróżnić się na rynku, gospodarze spotkania poświęcili dużo uwagi kwestiom prawnym związanym z dopuszczeniem okien do obrotu, deklarowaniem parametrów użytkowych, a także zagadnieniom związanym z Zakładową Kontrolą Produkcji. Ponadto, w sposób praktyczny zaprezentowali i omówili najczęściej pojawiające się w pytaniach kwestie techniczne i technologiczne. Spotkanie przygotowane i poprowadzone zostało przez ekspertów z działu Technicznego Wsparcia Klientów.
– Myślę, że tego typu spotkania mają dużą wartość, gdyż pozwalają na dzielenie się wiedzą i najlepszymi praktykami. Wszyscy jesteśmy w określonym zakresie ekspertami, ale są także pola, na których możemy wymienić się cennymi uwagami, problemami oraz sposobem na ich rozwiązywanie. Jest to też oczywiście doskonała okazja do umacniania relacji z naszymi partnerami handlowymi. Tym bardziej cieszy tak doskonała frekwencja – mówi Krzysztof Kalita, Kierownik Działu Technicznego Wsparcia Klientów.
źródło: Inoutic/Deceuninck