Polski producent drzwi – PORTA KMI POLAND – rozpoczął współpracę z kanałem lifestylowym HGTV Home&Garden. PORTA DRZWI będzie między innymi partnerem programów – „Domowe rewolucje” oraz „Wielkie małe pomysły”.
– Chcemy wspierać pasje oraz zainteresowania naszych klientów. Wiemy, jak ważne są dla nich rodzina, jej bliskość oraz ciepło domowego ogniska. Cieszymy się, że znaleźliśmy partnera – kanał HGTV Home&Garden, który podziela te same wartości co PORTA DRZWI. W ramach naszej szerokiej współpracy pokażemy widzom trendy w projektowaniu wnętrz, podzielimy się praktycznymi poradami oraz będziemy zachęcać do otwierania się na nowe możliwości urządzania mieszkań i domów – mówi Artur Pęksyk, Dyrektor Marketingu w PORTA KMI POLAND.
W ramach współpracy z kanałem lifestylowym HGTV Home&Garden PORTA DRZWI będzie partnerem cykli programów – m.in. „Domowe rewolucje” oraz „Wielkie małe pomysły” – przedstawiających idee związane z designem i aranżacją wnętrz. Nie po raz pierwszy producent drzwi angażuje się w projekt związany z urządzaniem mieszkań, wcześniej firma była już partnerem programu „Dom Marzeń” emitowanego przez telewizję TVN. PORTA DRZWI przy pomocy firmowego bloga regularnie doradza swoim klientom w zakresie aranżacji wnętrz. Ponadto spółka w swojej ofercie posiada nie tylko sprawdzone rozwiązania, ale również projekty produktów spersonalizowanych w praktycznie każdej konfiguracji technicznej i stylistycznej. Bogata oferta programowa kanału HGTV oraz szerokie możliwości personalizacji drzwi PORTA zainspirują telewidzów do stworzenia wymarzonych wnętrz według najnowszych trendów.
– W Polsce zaczyna się właśnie moda na tematy dotyczące Home&Garden. Z kanałem HGTV trafiliśmy idealnie na naturalną potrzebę widzów. W tej chwili widzowie szukają pozytywnej, miłej rozrywki zatem to doskonały moment na start takiego kanału w Europie. „Home&Garden” to kanał, który inspiruje, zachwyca, pomaga, radzi. Dzieli się rzetelną wiedzą najlepszych specjalistów. Pokazuje światowe trendy i uczy, jak skorzystać z nich we własnym otoczeniu. Prezentuje proste, niezwykle skuteczne rozwiązania, które łatwo zastosować we własnym domu. Sprawia, że ludzie stają się świadomymi kreatorami przestrzeni, w których żyją – dzięki temu czują się szczęśliwi i spełnieni. Współpraca z partnerami – takimi jak PORTA DRZWI, którzy rozumieją potrzeby naszych widzów, jest dla nas szczególnie cenna i ważna – mówi Małgorzata Łupina, zastępca Dyrektora Programowego TVN ds. kanałów tematycznych.
Kanał HGTV Home&Garden jest skierowany przede wszystkim do ludzi, którzy postrzegają dom jako bezpieczne centrum życia rodzinnego i budowania dobrych relacji, ale również źródło inspiracji, miejsce na wyrażanie własnej indywidualności, a także do pracy, zabawy oraz relaksu. HGTV Home&Garden pojawił się na polskim rynku w wyniku przekształcenia kanału TVN Meteo Active. Polska jest pierwszym krajem w Europie, który udostępnił ofertę HGTV swoim widzom. Kanał można oglądać także w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Australii, Malezji, Nowej Zelandii oraz Indonezji. Łączna liczba widzów to ponad 102 miliony ludzi, pasjonujących się tematami wokół domu.
Za przygotowanie oraz wdrożenie strategii marketingowej PORTA DRZWI (w tym nawiązanie współpracy z kanałem telewizyjnym HGTV Home&Garden) jest odpowiedzialna agencja content marketingowa CIA - Content Impact Agency.
źródło: PORTA KMI POLAND