Invado to obecnie jedna z najlepiej rozpoznawanych marek drzwi wewnętrznych w Polsce. Wysoką pozycję firmy na rynku potwierdzają nie tylko wyniki sprzedaży, ale także wyróżnienia i nagrody. Od początku roku Invado otrzymało trzy ważne tytuły. Firmę odwiedziła także p. Elżbieta Bieńkowska, Europejski Komisarz ds. Rynku Wewnętrznego i Usług.
Gazela Biznesu 2015 to wyróżnienie przyznawane przez dziennik „Puls Biznesu” na podstawie rankingu najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich przedsiębiorstw. - Po raz pierwszy Invado pojawiło się w rankingu Gazel Biznesu w 2009 roku – mówi Andrzej Majchrzak Prezes Zarządu Invado. - Bardzo cenimy sobie obecność w tym zestawieniu, ponieważ podkreśla ono rolę, którą na rynku pełnią przedsiębiorstwa takie, jak Invado - niekoniecznie bardzo duże, ale nowoczesne, otwarte, nastawione na rozwój, nierzadko z długą historią – dodaje. Podobny charakter ma wyróżnienie Gepard Biznesu 2015, gdzie pod uwagę były brane firmy osiągające dobre wyniki finansowe w różnych branżach, z uwzględnieniem ich specyfiki.
Ważny obszar działalności Invado stanowi eksport. Tu również firma odnosi sukcesy, co zostało odnotowane przez „Rzeczpospolitą” - organizatora konkursu Orły Eksportu. Invado wyróżniono jako jednego z najlepszych eksporterów ze Śląska w 2015 roku. - Stale poszukujemy nowych rynków zbytu i możliwości rozwoju - mówi Adam Hucz, Marketing Manager Invado. - Przyczynia się to nie tylko do zwiększenia sprzedaży i budowania rozpoznawalności naszej marki zagranicą, ale także do kształtowania dobrego wizerunku polskiej stolarki drzwiowej, to ogromny sukces – przekonuje. Gratulacje Invado złożyła także Elżbieta Bieńkowska pełniąca funkcję Komisarza ds. Rynku Wewnętrznego i Usług w Unii Europejskiej. W marcu odbyła wizytę w siedzibie firmy. Zarząd otrzymał list z wyrazami uznania za mądre zarządzanie, innowacyjność i wysoką efektywność, które przyczyniły się do sukcesu przedsiębiorstwa na międzynarodową skalę.
Więcej informacji na www.invado.pl.