Somfy rusza z nową kampanią telewizyjną oraz promocjami w punktach sprzedaży
Somfy rusza z nową kampanią telewizyjną oraz promocjami w punktach sprzedaży

Światowy lider w branży inteligentnych rozwiązań do domów i budynków użyteczności publicznej, firma Somfy ruszyła w poniedziałek, 04.04, z telewizyjną i internetową kampanią reklamową oraz z nową ofertą promocyjną sprzedaży swoich flagowych produktów. 
Spoty można zobaczyć w największych stacjach telewizyjnych takich jak TVP i TVN oraz w 64 stacjach tematycznych. Kampanię uzupełniać będą reklamy w telewizji Internetowej TVN, a także w serwisie YouTube.

Jednocześnie Somfy uruchamia dwie oferty promocyjne. Pierwsza dotyczy nowego produktu marki Somfy – Connexoona, który jest przeznaczony dla użytkowników, którzy chcą rozpocząć swoją przygodę z inteligentnym domem oraz bardziej zaawansowanego systemu – TaHomy. Producent zapewnia, że przy zakupie jednego z tych dwóch flagowych rozwiązań Somfy oraz co najmniej sześciu napędów io-homecontrole do rolet, markiz bądź żaluzji, otrzymamy kamerę internetową wewnętrzną lub czujnik temperatury Thermis WireFree io za złotówkę.

Druga oferta Somfy dotyczy napędów do bram działających w technologii io-homecontrole. Przy zakupie dowolnego napędu IO do bram Somfy użytkownik końcowy dostanie Connexoona Access w pakiecie. Dodatkowo będzie miał możliwość zakupu drugiego napędu IO w niższej cenie – zapewnia francuski producent.

Promocja potrwa do 31 maja br. Więcej na temat nowych ofert Somfy można znaleźć na stronie www.somfy.pl/promocje .