Wzrost sprzedaży w III kwartale 2015 roku i inwestycje MARCOPOLU
Wzrost sprzedaży w III kwartale 2015 roku i inwestycje MARCOPOLU

 
Marcopol Sp. z o.o., wiodący producent i dystrybutor elementów złącznych podsumował swoją działalność w trzecim kwartale 2015 roku, w którym firma osiągnęła 8-procentowy wzrost sprzedaży rok do roku. 
  

Dobre wyniki firmy w III kwartale br. są efektem wielu działań podjętych w firmie jeszcze w 2014 roku. Marcopol stawia na innowacje i rozwój. Firma rozbudowuje i unowocześnia magazyn, doposaża kontrolę jakości, rozwija produkcję, pakowalnię oraz sieć sprzedaży.   
 
,,Wzrost sprzedaży w kolejnym kwartale tego roku jest efektem przyjętej przez nas długoterminowej strategii rozwoju. Jesteśmy w środku bardzo dużego procesu zmian, które wprowadzamy w firmie. Wszystkie działania zmierzają do jeszcze lepszej obsługi naszych Klientów oraz wsparcia rozwoju Ich biznesu. Poszerzamy naszą ofertę produktową, wprowadzamy pakiet usług dodatkowych, redefiniujemy ofertę wartości. Nasi Klienci będą mogli liczyć na duże korzyści wynikające ze współpracy z Marcopolem ”– mówi Piotr Pierowicz, Dyrektor Handlowy Marcopol.  
 
MARCOPOL w ciągu 30 lat stał się preferowanym dostawcą elementów złącznych dla wielu gałęzi przemysłu. Wysoką jakość produktów oraz obsługę na najwyższym poziomie doceniają również Klienci zagraniczni. Tylko w tym roku spółka poszerzyła zasięg swojego eksportu z 27 do 32 krajów zagranicznych. Wiodącymi rynkami na które docierają produkty firmy MARCOPOL są w większości kraje europejskie jak m.in.: Niemcy, Rosja, Ukraina, Białoruś, Szwecja, Węgry, Czechy, Finlandia, Rumunia, Francja, Słowacja, Norwegia, Dania oraz Wielka Brytania.  
 
,,Znacząco rozwijamy sprzedaż produktów w krajach Europy Zachodniej. Klienci z tej części naszego kontynentu poszukają przede wszystkim bezpiecznego i wiarygodnego partnera biznesowego.  Czołowym rynkiem sprzedaży eksportowej w tej chwili są Niemcy. Cieszymy się, że w czasach rosnącego zapotrzebowania na wyroby specjalne wysokiej jakości, coraz częściej zauważalne jest Nasze indywidualne podejście do Klienta, co w połączeniu z własną produkcją oraz szybkimi terminami realizacji zamówień czyni nas w oczach, zarówno obecnych jak i nowych partnerów handlowych firmą godną zaufania, z którą można odnosić sukcesy rynkowe” - mówi Anastazja Janus, Dyrektor ds. Rozwoju Rynków Zagranicznych w MARCOPOL.  

 

źródło: Marcopol