Somfy, światowy lider w produkcji inteligentnych urządzeń do domów i budynków użyteczności publicznej,otrzymał tytuł Brązowej Budowlanej Marki Roku 2015 w kategorii „Napędy do bram”. To wyróżnienie za wysoką jakość i funkcjonalność napędów do bram.
Budowlana Marka Roku to jedno z najważniejszych i prestiżowych wyróżnień branżowych w Polsce. Na to, kto zostaje laureatem duży wpływ mają klienci – pracownicy firm wykonawczych z całego kraju, którzy na co dzień w swojej pracy korzystają z materiałów budowalnych określonych producentów. To oni w specjalnym badaniu przeprowadzanym co roku przez firmę ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku wskazują na najlepsze marki w kilkunastu kategoriach produktowych. W 11-tej edycji konkursu doceniono także produkty marki Somfy. Brązowa Budowlana Marka Roku 2015 została wręczona producentowi w kategorii „Napędy do bram” .
– Bardzo cieszy nas to wyróżnienie, bo otrzymaliśmy je właściwie od samych praktyków, od osób, które na co dzień korzystają z naszych produktów. To znak wielkiego zaufania do naszej marki i wyzwanie, aby jakość i funkcjonalność naszych produktów była jeszcze wyższa – mówi Radosław Borkowski, dyrektor generalny Somfy Sp. z o.o.
Z kolei Dominik Szczepaniak odpowiedzialny w Somfy za rozwój sprzedaży związanej z automatyką do bram dodaje: - Do tej pory w branży budowalnej byliśmy znani i doceniani głównie za automatykę do rolet. Ale od trzech lat rozwijamy kolejne gałęzie naszej działalności, w tym produkcję i dystrybucję napędów do bram. Mimo, iż dopiero wkraczamy na ten rynek, cieszy nas, że zostaliśmy zauważeni.
Spółka wiąże zainteresowanie klientów swoimi produktami także gwarancją, którą oferuje – na większość produktów tej marki, w tym na napędy do bram garażowych, można uzyskać do pięciu lat gwarancji. Żaden inny producent nie oferuje tak długiego okresu gwarancyjnego. O popularności i zaufaniu do automatyki do bram marki Somfy świadczy także wzrastająca z roku na rok sprzedaż tych produktów. Jak podaje spółka, w ciągu ostatniego roku sprzedaż napędów do bram wzrosła o ponad 30 proc.
źródło: SOMFY