Grupa Selena – globalny producent i dystrybutor chemii budowlanej z centralą w Polsce – kolejno uruchamia nowe wersje językowe korporacyjnego serwisu internetowego oraz portale dedykowane kluczowym markom produktowym. Działające od niedawna odświeżone strony przeznaczone są dla użytkowników z istotnych zagranicznych rynków, m.in. rosyjskiego, tureckiego, brazylijskiego i hiszpańskiego.
W ciągu ostatnich miesięcy Grupa Selena uruchomiła następując portale:
- www.selenavostok.ru, www.selenaturk.com.tr i www.selenausa.com – rosyjska, turecka i amerykańska odsłona serwisu korporacyjnego Grupy Selena, uruchomionego na początku roku 2014;
- www.tytanpro.com.br, www.tytan.bg, www.tytan.cz, www.tytan.kz, www.tytan-professional.ru, www.tytan.ro, www.tytanpro.sk, www.tytan.ua, www.tytan.hu i www.tytan-italia.it– regionalne wersje serwisu dedykowane flagowej marce Seleny – TYTAN Professional – dostępne w takich krajach jak: Brazylia, Bułgaria, Czechy, Kazachstan, Rosja, Rumunia, Słowacja, Ukraina, Węgry i Włochy;
- www.quilosa.es – serwis kluczowej marki z portfolio Seleny dedykowanej na rynek iberyjski – Quilosa;
- www.artelit.pl i www.artelitpro.ru – serwisy produktowe czołowej marki Seleny dedykowanej systemom podłogowym – Artelit.
Uruchomienie kolejnych regionalnych odsłon nowego serwisu korporacyjnego pozwala na szersze dotarcie do odbiorców zainteresowanych szczegółami działalności Grupy Selena na świecie, a także ułatwia budowanie relacji biznesowych na lokalnych rynkach. Dostarczając przydatne narzędzia i informacje portale produktowe dedykowane markom TYTAN, Quilosa i Artelit stanowią odpowiedź na potrzeby klientów korzystających z produktów sygnowanych kluczowymi markami Seleny.
„Obecność naszych produktów w ponad 70 krajach świata stawia przed Grupą Selena wciąż nowe wyzwania. Jednym z nich jest ułatwienie lokalnym użytkownikom dostępu do najważniejszych informacji o spółce oraz oferowanych przez nią produktach. Kolejne odsłony naszego nowego serwisu korporacyjnego są doskonałymi narzędziami wspierającymi rozwój firmy i poszerzającymi grono naszych klientów. Cieszymy się też z inauguracji kolejnych wersji nowych serwisów poświęconych kluczowym markom Seleny. Jesteśmy przekonani, że jeszcze bardziej umocnią one pozycję wizerunkową i sprzedażową marek TYTAN, Artelit i Quilosa. Wszystkie działania ułatwiające dostęp do informacji na temat spółki stanowią jeden z elementów realizacji naszej nowej misji, która brzmi: Razem budujemy sprawniej i lepiej – Together we deliver better building performance” – mówi Jarosław Michniuk, prezes zarządu Selena FM SA, jednostki nadrzędnej w Grupie Selena.
Nowa, bazowa odsłona serwisu korporacyjnego Seleny – dostępna w językach polskim i angielskim – została uruchomiona na początku 2014 roku i jest dostępna pod adresem www.selena.com. Jednym z głównych założeń nowego serwisu korporacyjnego jest usprawnienie relacji inwestorskich. Platforma Seleny umożliwia przeglądanie jej zawartości na urządzeniach mobilnych oraz szybkie odnajdywanie poszukiwanych informacji dzięki uproszczonej nawigacji.
Więcej informacji o spółce na www.selena.com