Szukaj w serwisie:

KRISPOL w kampanii GWARANCJA SPOKOJU 2021 z ambasadorem Łukaszem Piszczkiem w roli głównej

Ruszyła ogólnopolska kampania digitalowa produktów KRISPOL i konceptu KRISHOME – kompletu stolarki dla domu. W specjalnie stworzonym materiale wideo pojawia się ambasador – Łukasz Piszczek, który od EURO 2016 towarzyszy działaniom wizerunkowym spółki.

KRISPOL w kampanii GWARANCJA SPOKOJU 2021 z ambasadorem Łukaszem Piszczkiem w roli głównej

Celem kampanii jest wyeksponowanie, wartości, jaką jest dom, stanowiący swoistą gwarancję spokoju i ostoję. To w jego zaciszu spędziliśmy sporo czasu podczas pandemii, to tu znajdujemy ukojenie po długim dniu pracy, to go tworzą najbliższe nam osoby. To również jedna z najważniejszych inwestycji w życiu, warto więc, jak komunikuje marka, zadbać podczas budowy o stolarkę wysokiej jakości.

Marka nawiązała do baśniowej fabuły, w myśl której brama, drzwi, okna i rolety zostają upersonifikowane i ochraniają mieszkańców przed nocnymi marami i strachami, prezentując w ten sposób główne zalety produktów KRISPOL – bezpieczeństwo, funkcjonalność, energooszczędność. W rolę tytułowego bohatera, wracającego po długim dniu do domu, wcielił się Łukasz Piszczek, światowej klasy piłkarz, niegdyś reprezentant drużyny narodowej, dziś doświadczony zawodnik Borusii Dortmund. To tu czeka na niego gwarancja spokoju, czyli rodzina, która czuje się w domu bezpiecznie nawet, podczas nieobecności głowy rodziny.

            Realizacją materiału po raz kolejny zajęła się agencja Baltic Media Group z Gdańska, która współpracuje z Krispol od 2019 roku. Działania digitalowe w Internecie zostały rozplanowane przy współpracy z MaxRoy Agency. Spot można obejrzeć na kanale Youtube: 

 

źródło: Krispol

 
Najnowsze publikacje
Inteligentne zamki przełomem w najmie krótkoterminowym
  • Inteligentne zamki przełomem w najmie krótkoterminowym
  • Zmiany cen materiałów dla budownictwa oraz domu i ogrodu w marcu 2021 roku – analiza PSB
  • Membrany VI-PRO® EPDM – wodoodporna izolacja okien i fasad
  • Aluminiowe rolety zewnętrzne - nowość w ofercie Aliplast
  • Nowy wymiar drzwi - wielkie wejście w nowoczesną architekturę
  • Reklama

    Czy warto wybrać zestaw stolarki od jednego producenta
  • Czy warto wybrać zestaw stolarki od jednego producenta
  • Rozmowa z Pawłem Bielakiem, Prezesem Zarządu Vetrex
  • REVEAL – backstage, czyli jak powstał nowy, rewolucyjny produkt OknoPlus
  • Budynki mieszkalne coraz bardziej zielone Tomasz Szlązak, Prezes Zarządu Polskich Domów Drewnianych S.A.
  • Okna Premium stały się standardem
  • Zmiany cen materiałów dla budownictwa oraz domu i ogrodu w marcu 2021 roku
– analiza PSB
  • Zmiany cen materiałów dla budownictwa oraz domu i ogrodu w marcu 2021 roku – analiza PSB
  • Zmiany cen materiałów dla budownictwa oraz domu i ogrodu w grudniu 2020 roku – analiza PSB
  • Zmiany cen materiałów dla budownictwa oraz domu i ogrodu w maju 2020 roku – analiza PSB
  • Zmiany cen materiałów dla budownictwa oraz domu i ogrodu w kwietniu 2020 roku – analiza PSB
  • Zmiany cen materiałów dla budownictwa oraz domu i ogrodu w lutym 2020 roku – analiza PSB
  • Strefa partnera:

     
     

    Wydawnictwo bud media
    ul. Szajnochy 14 85-738 Bydgoszcz
    Tel: 534 536 958

    Copyright 1994-2021 Oknoserwis.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.