PAGEN zaprezentował drugi film reklamowy i nową stronę internetową
PAGEN zaprezentował drugi film reklamowy i nową stronę internetową

Niespełna miesiąc temu małopolski producent okien, drzwi, rolet i bram garażowych wyemitował swój pierwszy po rebrandingu film reklamowy, a już prezentuje kolejny i zaprasza do odwiedzenia swojej zupełnie nowej strony internetowej. Firma w ubiegłym tygodniu informowała o rozbudowie zakładu produkcyjnego i planach podwojenia mocy produkcyjnych. Dzisiejsze doniesienia pokazują, że producent nie zamierza zwalniać tempa także w obszarze marketingu.

Początkiem października wprowadziliśmy do komunikacji nowe logo i identyfikację wizualną, bazującą na wizerunku niezależnych twórców, przekonanych o tym, że największym dziełem ich życia jest dom, który tworzą dla swoich bliskich. W taki sposób prezentujemy wartości marki zarówno w filmach reklamowych, tworzonych materiałach marketingowych jak i na zupełnie nowej stronie internetowej – mówi Maciej Musiał, Brand Manager z Działu Marketingu firmy PAGEN.

Firma podobnie jak w przypadku pierwszego filmu reklamowego przedstawiła bohaterów kolejnej kreacji w swoich kanałach Social Media. Utrzymany w jesiennym klimacie film reklamowy z pewnością spodoba się miłośnikom customowych motocykli. Do współpracy przy filmie firma zaprosiła bowiem lokalnego twórcę z BT Choppers.

Spot w nienachalny sposób prezentuje ofertę produktową firmy, eksponując najbardziej bramę garażową PAGEN Genius.

W drugim filmie reklamowym postawiliśmy na najmłodszą grupę produktową w naszym portfolio. Brama garażowa jest jednym z najważniejszych elementów wykończenia domu w nowoczesnym budownictwie. Powinna być funkcjonalna, bezpieczna i odpowiednio dobrana do okien, drzwi i elewacji budynku. Obserwujemy coraz większe zainteresowanie bramą garażową PAGEN Genius, którą klienci mogą obejrzeć już niemal w każdym z naszych 20 salonów firmowych – mówi Ireneusz Wierciak, Product Manager z Działu Marketingu firmy PAGEN.

Firma planuje w tym roku emisję jeszcze jednego spotu reklamowego i rozpoczyna kampanię reklamową, której celem jest budowanie świadomości marki, podkreślenie zmian wizerunku, a przy tym komunikowanie wartości, które są fundamentem działalności firmy PAGEN. Filmy reklamowe małopolskiego producenta będą mogli obejrzeć także uczestnicy Ogólnopolskiego Forum Stolarki Otworowej 2020.

 

źródło: Pagen