Szukaj w serwisie:

Twoje logo widoczne z kosmosu? To możliwe

W obecnych czasach coraz trudniej dotrzeć z własnym komunikatem lub reklamą do potencjalnych klientów. Nawet najbardziej oryginalne pomysły mogą być niezauważone w gąszczu szumu medialnego lub szybko zostać skopiowane, stając się wtórnymi i nudnymi. Jednak niektórym przedsiębiorstwom udało się znaleźć ogromną i niezagospodarowaną przestrzeń, która stanowi nośnik ich niestandardowej reklamy.

Twoje logo widoczne z kosmosu? To możliweTwoje logo widoczne z kosmosu? To możliweTwoje logo widoczne z kosmosu? To możliwe

Tym nośnikiem są dachy płaskie pokrywające wielkie magazyny czy zakłady produkcyjne. Niecodzienny sposób na wykorzystanie ogromnej powierzchni ich dachu może niektórym wydawać się mało skuteczny. Nic bardziej mylnego. Dylemat pod tytułem „kto będzie w stanie dostrzec nasz komunikat umieszczony w tak niekonwencjonalnym miejscu?” szybko znika. W erze latających pod niebem dronów, wyposażonych w wysokiej rozdzielczości kamery oraz w czasach, gdy mapy satelitarne są ogólnodostępne, logo na dachu zdaje się ideą słuszną i nad wyraz efektywną.

Genialny pomysł

Historia miała miejsce w jednym z norweskich zakładów produkcyjnych firmy Protan. To całkowity przypadek, że membrana dachowa PVC, materiał służący do izolacji przeciwwilgociowej, znalazła zupełnie nowe zastosowanie. Pracownicy fabryki w Drammen w południowej Norwegii wykonując swoje codzienne, rutynowe obowiązki w pewnym momencie zauważyli niewykorzystany, jak dotąd potencjał kilkumetrowego plotera oddzielającego połacie winylowego materiału. Urządzenie mające dotychczas proste zadanie polegające na oddzielaniu połaci tworzywa, mogło z powodzeniem wycinać także skomplikowane wzory. Choć może się to wydawać błahym odkryciem, było pierwszym krokiem do zaproponowania nowej usługi klientom tej skandynawskiej marki. – Rzeczywiście, ten przypadek sprawił, że wielu z naszych klientów może zdecydować się na tak nieszablonową formę promocji umieszczenia logo swojego przedsiębiorstwa na ogromnej powierzchni dachu – tłumaczy Michał Miąsek, Dyrektor Zarządzający firmy Protan Polska.

Jak to wygląda w praktyce?

Dzisiaj część klientów przy okazji montażu membran Protan, ma możliwość dodatkowo wyróżnić swój dach, instalując swoje własne logo w imponującym formacie. Jednak, by móc cieszyć się z efektów końcowych, należy przejść przez kilka etapów. Pierwszą i najważniejszą rzeczą przy podejmowaniu decyzji na temat instalacji dodatkowej reklamy jest cena, wstępnie określa się powierzchnię symbolu, aby obliczyć koszty materiału. Dotychczas wykonywane logotypu miały od 9 do 30 metrów wysokości, ale nie ma tu w zasadzie żadnych ograniczeń. Po akceptacji kosztorysu następuje opracowanie dokładnego koloru membrany. Jeśli w wachlarzu produktów Protan nie występuje pożądana barwa czy format, istnieje możliwość opracowania optymalnego koloru wedle potrzeb klienta. Montaż ogromnych liter nie przebiega po omacku. Aby obraz z lotu ptaka był spójny z dostarczonym przez inwestora logotypem ważne jest zachowanie nie tylko proporcji liter, ale równych i precyzyjnie określonych odstępów. W tym celu wynajmuje się geodetę, który dzięki dokładnym pomiarom wyznaczy miejsce położenia wyciętych z membrany liter. – Cała operacja nie jest bardziej skomplikowana niż montaż zwykłej membrany. Wycięte z plotera kształty rozwija się z rolek, a następnie zgrzewa przy pomocy gorącego powietrza. Można zatem bez cienia przesady stwierdzić, że montaż jest bardzo prostą sprawą.  – wyjaśnia Jerzy Kosior, ekspert z firmy Protan Polska.

Dobra inwestycja

Logo na dachu to dodatkowa, długoterminowa reklama, która przynosi realne korzyści. Takie niestandardowe rozwiązania stają się coraz powszechniejsze. Kreatywne podejście do estetyki budynku pozwala przedstawić się firmę w atrakcyjny i zupełnie niecodzienny sposób. Największe marki takie jak Rossman, Farmacol, Amica czy Panattoni już zainwestowały w logotyp na dachach swoich wielohektarowych hal produkcyjnych i magazynów, ciesząc się nie tylko wspaniałymi zdjęciami referencyjnymi, czy przewagą w Google Maps, ale również uznaniem wielu kontrahentów.

 

źródło: Protan Polska

 
Najnowsze przelotowe centrum obróbczo-tnące od Wegoma Polska
  • Najnowsze przelotowe centrum obróbczo-tnące od Wegoma Polska
  • Okna do minimalistycznych wnętrz i domów
  • Fasady ze skórą podwójną: wybór odpowiedniego zestawienia szkła dla optymalizacji płynących z ich zastosowania korzyści
  • Historia w nowoczesnym wydaniu
  • Szyba może wiele
  • Reklama

    Pobierz odtwarzacz Adobe Flash Player

    Okna w remoncie – potencjał rynku wtórnego
  • Okna w remoncie – potencjał rynku wtórnego
  • Polski tygrys eksportowy na szczycie! Czy mamy szansę stać się również tygrysem w produkcji stolarki budowlanej w UE?
  • Z myślą o klientach Rozmowa z Andreasem Geithem, dyrektorem wykonawczym SWISSPACER
  • Konstrukcje proste jak klocki Lego – rozmowa z Mariuszem Megierem Dyrektorem Zarządzającym firmą Orgadata East Europe w Polsce i Europie Wschodniej
  • Mniejszy wysiłek, wyższa jakość – roboty przejmują produkcję rozmowa z Krzysztofem Mędralą współzałożycielem firmy Śląska Fabryka Okien KNS
  • W 2019 r. okna i drzwi otwarte na nowe szanse, choć czekają je też wyzwania
  • W 2019 r. okna i drzwi otwarte na nowe szanse, choć czekają je też wyzwania
  • Co to jest innowacja?
  • Wysokie parametry techniczne Ponzio PE 78N – potwierdzone przez Instytut IFT w ROSENHEIM
  • Roto Room – otwarcie wzorcowego salonu stolarki
  • Program partnerski "Rekomendowane Salony Stolarki"
  • Strefa partnera:

     
     

    Wydawnictwo bud media
    ul. Szajnochy 14 85-738 Bydgoszcz
    Tel: 534 536 958

    Copyright 1994-2019 Oknoserwis.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.
    -->