Skip to main content

#brama garażowa


Dobra brama garażowa – na co zwrócić uwagę przy zakupie

 

Tak jak trudno wyobrazić sobie dom bez drzwi zewnętrznych, tak garaż nie może obejść się bez funkcjonalnej bramy garażowej. Dobrze dobrane rozwiązanie to komfort obsługi, bezpieczeństwo i oszczędność energii. Czym powinna się zatem charakteryzować brama garażowa? Podpowiadamy, na co szczególnie zwrócić uwagę przy jej wymianie lub montażu w nowym budynku.

czytaj dalej

Ile kosztuje brama garażowa na pilota

 

W ostatnim czasie koszty budowy i utrzymania domu znacząco wzrosły. Spowodowane jest to rekordowo wysoką inflacją, która w czerwcu br. przekroczyła już 15%. Co więcej, według prognoz analityków, będzie ona jeszcze przyśpieszać w kolejnych miesiącach. Status ekonomiczny Polaków uległ zatem pogorszeniu. Nie dziwi zatem, że do wszelkim wydatków podchodzimy obecnie z dużą rezerwą. Dziś podpowiemy zatem, jaką bramę garażową możemy zakupić w założonym budżecie.

czytaj dalej

Ciepły garaż, ciepły dom – jak wybrać bramę garażową

 

Polacy cenią sobie wygodę, dlatego wybierają najczęściej projekty domów z garażem wbudowanym w bryłę budynku. Tego typu pomieszczenia są zazwyczaj zintegrowane z pozostałą częścią naszego domu, a więc też przeważnie je ogrzewamy. Dlatego ważne jest, aby zapewnić właściwą energooszczędność naszego garażu należy zakupić ciepłą bramę garażową, inaczej nasz trud pójdzie na marne, a ciepło będzie uciekać z wnętrza. Należy zadbać także o dobry montaż takiego wyrobu, który zniweluje występowanie mostków termicznych na styku ze ścianą. Dzięki temu będziemy cieszyć się komfortem cieplnym i obniżymy koszty eksploatacji obiektu w sezonie grzewczym.

czytaj dalej

Hörmann partnerem kampanii społecznej Dobry Montaż - Budujesz dla Pokoleń

 

„Dobry Montaż - Budujesz dla Pokoleń” ¬- pod takim hasłem ruszyła nowa kampania społeczna Związku POiD. Ma ona uświadomić Polakom, jak istotne dla środowiska są wybory podejmowane podczas budowy i remontu naszych domów. Firma Hörmann, dla której budownictwo ekologiczne jest priorytetem, została partnerem tej kampanii w dwóch kategoriach: drzwi zewnętrzne i bramy garażowe.

czytaj dalej